دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Hearts of Iron IV v1.3.1

جنگ جهانی دوم یکی از خون بار ترین حوادثی می باشد که بشر به چشم خود دیده است ، در این جنگ که شش سال به طول انجامید انگلستان ، چین ، فرانسه ، شوروی سابق و ایالات متحده در طرف متحدین و در طرف متفقین آلمان ، ایتالیا و ژاپن به نبرد با یکدیگر پرداختند که در نتیجه آن خون بار ترین سال های تاریخ بشر رقم خورده است . این نبرد باعث کشته شدن بیش از 72 میلیون نفر انسان بیگناه شده است . این نبرد بزرگترین نبرد تاریخ بشر و یکی از تلخ ترین نقاط تاریخ بشری می باشد در همین راستا آثار هنری بسیاری در رابطه با این نبرد ساخته شده است . صنعت بازی های رایانه ای نیز با این مسئله تاریخی بیگانه نمی باشد و تاکنون بازی های بسیاری در این رابطه ساخته شده است که نشان دهنده نقاط تاریک این جنگ بوده اند . بازی رایانه ای Hearts of Iron IV Together for Victory که توسط استودیوی بازی سازی Paradox Development Studio در سال 2016 ساخته شده است نشان دهنده بخش هایی از این جنگ می باشد که تاکنون در هیچ اثر دیگری دیده نشده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Hearts of Iron IV Together for Victory یک بازی استراتژیک می باشد که شما را در نقش یکی از کشورهای گروه متحدین قرار می دهد ، این بازی یکی از بازی های موفق و قدرتمند در سبک استراتژی می باشد داستان تکان دهنده و شخصیت های باورپذیر و دوست داشتنی از نکات قدرت این بازی می باشد . گیم پلی این بازی یکی از متفاوت ترین گیم پلی ها در سبک بازی های استراتژی می باشد نبردهای این بازی بسیار بزرگ و گسترده می باشد به طوری که شما در طول نبرد حس یک نبرد واقعی در فضای جنگ جهانی دوم خواهید داشت . بازی رایانه ای Hearts of Iron IV Together for Victory در تاریخ 15 دسامبر 2016 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 51% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Hearts of Iron IV Together for Victory نسخه CODEX

مشخصات بازی Hearts of Iron IV Together for Victory :

نام بازی : Hearts of Iron IV Together for Victory

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Paradox Development Studio

منتشر کننده : Paradox Development Studio

سبک بازی : استراتژی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Hearts of Iron IV Together for Victory

به روز رسانی :

1395/11/19 نسخه Hearts of Iron IV v1.3.1 اضافه شد .