دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر How to shoot a criminal نسخه PLAZA

شما یک کارآگاه خصوصی می باشید که برای بررسی فعالیت های مشکوک یک روزنامه بسیار معروف استخدام شده اید ، سال 1930 و شما یک کارآگاه خصوصی بسیار معروف در نیویورک می باشید ، شما شخصی می باشید که تمام پرونده های نامعلوم و سخت را حل می کنید ، شما معروف ترین کاراگاه خصوصی شهر می باشید و هیچ گاه مشکلی در حل پرونده های خود نداشته اید تا اینکه یک روز شخصی ناشناس به شما سرنخ هایی در رابطه با معروف ترین روزنامه شهر می دهد و شما را مامور پیدا کردن سرنخ ها می کند ، در ادامه شما متوجه می شوید که آرون ویلیامس سردبیر روزنامه انتقام روش های خاص خود برای پیدا کردن خبرهای دست اول و پیدا کردن حقیقت دارد که ممکن است مورد تایید بسیاری از روزنامه نگاران و ماموران قانون نباشد اما شما با پیشرفت در پرونده متوجه می شوید که در حال وارد شدن به سخت ترین و چالش برانگیز ترین پرونده دوران کاری خود هستید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای How to shoot a criminal یک بازی شبیه ساز ماجراجویی می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی Pandorica برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . این بازی که تمرکز اصلی خود را بر روی روایت داستان گذاشته است موفق شده است با خلق داستانی شگفت انگیز و شخصیت هایی باور پذیر یک بازی رایانه ای بسیار جذاب و متفاوت خلق کند . در این بازی شما از یک سیستم یافت و جست و جوی مدارک بسیار پیشرفته استفاده می کنید که بازی را بسیار شبیه به فیلم های کارآگاهی کرده است . بازی رایانه ای How to shoot a criminal در تاریخ 20 ژانویه 2017 ساخته شده و موفق به کسب نمره 100% شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر How to shoot a criminal نسخه PLAZA

مشخصات بازی How to shoot a criminal :

نام بازی : How to shoot a criminal پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 شرکت سازنده : Rukas Skirkevicius منتشر کننده : Rukas Skirkevicius سبک بازی : ماجراجویی نوع فایل : ISO لینک مرتبط : Steam

How to shoot a criminal

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *