دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Letter Quest Grimms Journey Remastered

Grimm و Rose به کمک شما برای شکست دادن ارتشی از هیولاها و ارواح نیاز دارند . واژه ها را استفاده کنید تا هیولاها نابود شوند، از جواهرات، ارتش ها، کتاب ها، مواد خاص، معجون ها و بسیاری موارد دیگر برای نابودی دشمنان بهره ببرید . Letter Quest یک بازی مبتنی بر استفاده از مهارت های زبانی برای زنده ماندن است . این یک RPG سرگرم کننده است که آثار هنری با رزولوشن بالا، بازی با کلمات هوشمندانه و موسیقی متن گوشنوازی را در خود جای داده . نسخه اصلی بازی در سال 2014 منتشر شد و حالا نسخه بازسازی شده آن از نظر گرافیک در اختیار طرفداران این بازی جذاب قرار گرفته است .

سایر توضیحات : Letter Quest Grimms Journey Remastered یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Bacon Bandit Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Digerati Distribution برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . ENDLESS MODE حالت جدیدی است که در آن شما می توانید پس زمینه مورد علاقه خود ، موسیقی، شخصیت و سلاح را انتخاب کرده و ببینید چه مدت می توانید زنده بمانید . در حال حاضر 60 اچیومنت در بازی وجود دارد که به دست آوردن هرکدام از آنها اصلا کار ساده ای نیست . بازی دارای یک فرهنگ لغت با بیش از 192،000 کلمه انگلیسی است که به طور مرتب به روز می شود .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Letter Quest Grimms Journey Remastered Center

مشخصات بازی Letter Quest Grimms Journey Remastered :

نام بازی : Letter Quest Grimms Journey Remastered

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Bacon Bandit Games

منتشر کننده : Digerati Distribution

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Letter Quest Grimms Journey Remastered

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *