دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lords of Magic Special Edition

بازی Lords of Magic Special Edition در سبک استراتژیک , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی Impressions Games ساخته شده و استودیوی Rebellion این بازی را برای پلتفرم PC در سال 1998 منتشر کرده است . Urak فقط یک بار سرزمین صلح و آرامش بوده ولی امروز سرزمین تاریکی به شمار می رود . هرج و مرج و مرگ در آن موج می زند . مردم شدیدا وجود یک قهرمان برای نجات آنها از شر را حس می کنند . آن قهرمان شما هستید .

خلاصه داستان : جادوگر اهریمنی Balkoth و پیروان او Urak را به یک زباله دانی تبدیل کرده بودند . هنگامی که این شهر با عظمت در دل ضلالت و دروغ فرو رفت و معابد بزرگ تبدیل به مکانی شده بود که پیروان Balkoth در آن به عبادت می پرداختند این عمل را آنقدر تکرار کردند تا رهبر آن ها از دل خاکسترها قیام کند . بازی Lords of Magic Special Edition بسیار شبیه به سری  Lords of the Realm بوده و یک دنیای حماسی , نقش آفرینی را به تصویر کشیده است . به هر میزان که در دل بازی کاوش می کنید قدرت های خود را ارتقا داده و هم پیمانان قدرتمندی را در کنار خود خواهید دید . گیم پلی بازی تلفیق سبک نقش آفرینی فانتزی به همراه استراتژیک Real Time می باشد . شما قادر خواهید بود تا در عین واحد 8 امپراتوری مجزا ساخته و آنها را هدایت کنید . نسخه Special Edition بازی نسخه اصلی Lords of Magic به همراه ماموریت The Legends of Urak می باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Lords of Magic Special Edition

نام بازی (فارسی) : اربابان سحر و جادو نسخه ویژه

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 1997

شرکت سازنده : Impressions Games

منتشر کننده : Rebellion

سبک بازی : نقش آفرینی , استراتژیک

حجم فایل : 625 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *