دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر March to Glory نسخه SiMPLEX

اروپا ، آغاز قرن نوزدهم . متولد شده از خاکستر حکومتی باستانی ، امپراتوری جدید فرانسه قاره قدیمی را به آتش میکشد و بذرهای انقلاب را پخش می کند . ناپلئون بناپارت ، با تحقیر کردن دشمنانش نشان داده که تاکتیک های قدیمی علیه وی دیگر تاثیرگذار نیست و همین امر باعث می شود تا قدرت های دیگر اروپا برای بازسازی رویکرد خود ، تدابیری را بیندیشند . آیا این به اندازه کافی برای پایان دادن به جاه طلبی های فرانسوی کافی نیست ؟ و یا این فقط یک تلاش بی بدیل در برابر نابغه نظامی خواهد بود ؟ March to Glory یک بازی مبتنی بر استراتژی است که شما را در میان جنگ های ناپلئونی همراه با یک گیم پلی جدید و چالش برانگیز و سرشار از مکانیک جالب همراه با تاکتیک های مختلف نبرد قرار می دهد .

سایر توضیحات : March to Glory یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Shenandoah Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Slitherine Ltd. برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . دستورات را به واحدهای مختلف ارسال کرده و بهترین راهکار را برای مبارزه با نیروهای دشمن انتخاب نمایید . بازی این اجازه را به شما می دهد تا از تمامی قوای پیاده و سواره نظام خود استفاه کرده و در طول بازی توانایی و مهارت های واحدهای خود را ارتقا دهید . در بخش تکنفره ، 14 نقشه های تاریخی اعم از فرانسه به روسیه ، عبور از اتریش ، دولت های آلمان و پروس وجود دارد که می تواند تجربه ای منحصر بفرد را برای شما رقم زند . گیم پلی استراتژیک و چالش برانگیز ، سیستم مبارزه واقع گرایانه همراه با سادگی برای استفاده از مکانیک بازی ، ارتقاء بر اساس کلاس واحد ، تقویت کننده ها ، پشتیبانی و مسیرها تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شوند . همیشه نقشه های شما آنطور که تصور می کنید ، پیش نخواهند رفت پس همیشه نقشه ای جایگزین برای خود داشته باشید .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

March to Glory Center

مشخصات بازی March to Glory :

نام بازی : March to Glory

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Shenandoah Studio

منتشر کننده : Slitherine Ltd.

سبک بازی : استراتژیک

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

March to Glory

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *