دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mega Man Legacy Collection 2 نسخه DARKSiDERS

قهرمان آبی بار دیگر بازگشته تا در عنوانی جدید به نام Mega Man Legacy Collection 2 غوغا کند! این عنوان بازی عی دارد تا با نهایت اعتدال بازی های قدیمی و بسیار جذاب مگان من 7 و 8 و 9 و 10 را بار دیگر بازسازی کند و حس و حال بازی های سبک Retro قدیمی را برای شما زنده کند. در این بازی شما باید با یک دکتر دیوانه به نام Dr. Wily و ربات های شیطانی اش دست و پنجه نرم کنید و در بازی هایی با عمق رنگ 8 بیتی، 16 بیتی و 32 بیتی با آنها به مبارزه بپردازید و دنیا را نجات دهید. این بازی به شما امکان می دهد تا بازی های بسیار جذاب قدیمی را بار دیگر تجربه کنید. اما این تجربه با استفاده از مبدل های مختلف کنسول نیست بلکه این بازی ها برای پلتفرم ویندوز طراحی شده اند و از تکنولوژی جدید بازی سازی برای بازسازی عناوین قدیمی استفاده شده است از این رو گرافیک و حرکت این بازی ها بسیار جذاب هستند.

سایر توضیحات: بازی Mega Man Legacy Collection 2 یک مجموعه بازی بسیار جذاب و خاطره انگیز است که در آن شما می توانید عناوین قدیمی را با کیفیتی بسیار بهتر تجربه کنید. این مجموعه همچنین به شما امکان می دهد تا با موسیقی متن این بازی ها ارتباط بگیرید و با موزیک پلیر به آنها گوش فرا دهید و نیز از عکس ها و گنجینه های این بازی استفاده کنید. بازی Mega Man Legacy Collection 2 توسط شرکت بسیار معروف CAPCOM CO., LTD برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Mega Man Legacy Collection 2 جدید

مشخصات بازی Mega Man Legacy Collection 2:

نام بازی : Mega Man Legacy Collection 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : CAPCOM CO., LTD

منتشر کننده : CAPCOM CO., LTD

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Mega Man Legacy Collection 2

به روز رسانی :

1396/05/20 نسخه کرک شده DARKSiDERS اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *