دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Megaton Rainfall نسخه RELOADED

در بازی Megaton Rainfall شما به عنوان یک ابر قهرمان از دید اول شخص ایفای نقش می کنید و از زمین در برابر حملات آدم فضایی ها محافظت می کنید ، ولی باید مراقب باشید چون اگر با دقت از توانایی هایتان استفاده نکنید خیلی راحت می توانید با یک ضربه آسمان خراش ها را به طور کامل خراب کنید در Megaton Rainfall یک تهاجم از سمت آدم فضایی ها به زمین شکل می گیرد ، حال شما باید به تنهایی با آن ها مواجه شوید ،دستگاه های تخریب گر بسیار بزرگ را با سرعت فراصوت در راستای  زمینی به بزرگی زمین واقعی دنبال کنید. هنگامی که در محیط این بازی پرسه می زنید متوجه می شوید  که شهر های این بازی به طور تصادفی بوجود می آیند .شما باید با استفاده از نیروی بسیار قوی خودتان دستگاه های نابودگر ادم فضایی ها را در هم بشکنید ولی باید مراقب باشدتا از تلفات ناخواسته انسان ها جلوگیری کنید. آن قدر قدرتمند هستید که یک اشتباه کوچک می تواند چندین ساختمان را تخریب کند .

سایر توضیحات : این بازی زیبا به شما یک آزادی بی سابقه می دهد ! می توانید با سرعت فراصوت از کنار ساختمان ها عبور کنید وتجربه ای خارقالعاده داشته باشید سپس خودتان را به بالای جو زمین برسانید و خیلی راحت زمین را در تنها چند ثانیه دور بزنید ، برای مبارزات بعدی خودتان آماده باشید این عنوان بهترین شبیه ساز ابر قهرمانی است که تا به حال دیده اید ! از خودتان یک ابرقهرمان بسازید و تجربه ای بی سابقه داشته باشید ،این عنوانی است که بازیکنان را ساعت ها سرگرم خواهد کرد . گرافیک خیره کننده ، گیم پلی بسیار مهیج ، محیط های تخریب پذیر ، منظره هایی پر رنگ و لعاب و صحنه های اکشن در ابعادی غیر قابل تصور از ویژگی هایی هستند که بازی Megaton Rainfall را به عنوانی موفق تبدیل خواهند کرد .این بازی زیبا قرار است اواخر 2017 منتشر شود .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

 

 

دانلود بازی شبیه ساز ابر قهرمان اکشن Megaton Rainfall جدید

مشخصات بازی   Megaton Rainfall:

نام بازی : Megaton Rainfall

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Pentadimensional Games, SL

منتشر کننده :  Pentadimensional Games, SL

سبک بازی :اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Megaton Rainfall

  • 3 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *