دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Moonfall نسخه PLAZA + آپدیت 1.1.1

Moonfall یکی از بازی های 2 بعدی اکشن – نقش آفرینی می باشد که داستانی را در سرزمین های Terra Nihil روایت می کند . بازی روایت از شی عجیب به نام Lunarium را به تصویر می کشد که باعث شده است موج عظیمی از دشمنان و قبایل بومی خارج از مرزها به این سرزمین یورش آورند و این شی عجیب را به تاراج برند . تمامی محیط و فضاهایی که داستان در آنها روایت می شود تماما با دست طراحی شده اند و همین موضوع باعث شده تا جزئیات بیشتری قابل مشاهده باشد . 3 کلاس با توانایی های منحصر به فرد انتظار شما را می کشند که امکان دسترسی به آنها زمانی ممکن می شود که در ماموریت های اصلی و فرعی با سربلندی خارج شده و بیشترین امتیاز را کسب کنید .

سایر توضیحات : Moonfall یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Fishcow Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در ابتدا سیستم مبارزه آنچنان پیچیده نخواهد بود زیرا از مهارت های خاصی برخوردار نمی باشید اما هرچه پیش می روید و هیولاهای بیشتری را به زانو درمی آورید مهارت های جدید برای شما باز شده و به مرور به یکی از قدرتمندترین جنگاوران بدل می شوید , کسی که بردن نامش لرزه بر اندام دشمن می اندازد . البته باید توجه کنید که در برخی از مراحل تنها مهارت کارساز نبوده و باید از استراتژی مناسبی در برابر دشمنانتان بهره ببرید . بیش از 13 مرحله , بیش از 80 آیتم منحصر به فرد از جمله شمشیر ، تبر ، خنجر ، زره ، کلاه و چکمه , بیش از 60 دشمن , امکان بازی به صورت مولتی پلیر , موسیقی متن گوشنواز و پشتیبانی از کنترلرهای Xbox 360 و Xbox One تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Moonfall نسخه PLAZA

مشخصات بازی Moonfall :

نام بازی : Moonfall

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Fishcow Studio

منتشر کننده : Fishcow Studio

سبک بازی : اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Moonfall

به روز رسانی :

96/02/09 آپدیت 1.1.1 جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *