دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Our Nations Miner

بازی Our Nations Miner در سبک نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی مستقل Lord Bytesworth ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در این بازی شما در نقش MINER #4268 یک مهندس معدن بوده که باید توانایی های خود را به امپراتوری ثابت کنید . شما باید انتظارات را برآورده کرده و از پاداش آزادی خود استفاده کنید . بازی Our Nations Miner دارای گیم پلی جذابی بوده که شما را ساعت ها سرگرم می سازد .

خلاصه داستان : در بازی Our Nations Miner شما باید ارزش خود را به عنوان یک معدنچی در برداشت محصول از سیاره های کهکشان کیهانی ثابت کنید . پس از آنکه بتوانید از مواد در دسترس اشیا قیمتی برای امپراتوری بسازید متناسب با آن پاداش خواهید گرفت . اگر شما مفید واقع شوید مجوز شما ارتقا پیدا خواهد کرد و می توانید مکان های عجیب و غریب تری را کاوش کنید و مواد اولیه بسیار نادر را پیدا کنید . هدف نهایی شما در بازی Our Nations Miner آزادی و رسیدن به دسترسی منحصر به فرد از امکانات زمین می باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Our Nations Miner نام بازی (فارسی) : ملت معدنچی پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 شرکت سازنده : Lord Bytesworth منتشر کننده : Lord Bytesworth سبک بازی : نقش آفرینی , Casual حجم فایل : نوع فایل : ISO لینک مرتبط : Steam
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *