دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Nightmare Boy نسخه DARKSiDERS

Nightmare Boy یک بازی اکشن – ماجراجویی 2 بعدی است و در دنیابی مخوف روایت می شود که دشمنان را ، کابوس تشکیل می دهند . داستان بازی در شهری به نام Donorok ، واقع در ایالت Noctum روایت می شود . پس از آنکه پادشاه Noctum به نام Aster بطرز مشکوکی ناپدید می شود ، هرج و مرج در سراسر دنیا حکمفرما می شود . روابط بین هیولاها، خیال بافان و رویاها به طور کامل ناپایدار می شود و Donorok که به شدت تحت تاثیر هرج و مرج قرار دارد ، به آرامی سرزمین های اطراف خود را به درونش می کشد .

سایر توضیحات : Nightmare Boy یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی The Vanir Project طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Badland Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Balder به تمامی هیولاها دستور داده تا هر بچه ای که دچار کابوس می شود را اسیر کنند . Billy شخصیت اصلی و کلید رهایی از این کابوس مرگبار است . بازی دارای حالت تعاملی بوده و کاراکتر اصلی با شخصیت های مختلفی در طول بازی روبرو خواهد شد . همانطور که داستان پیشرفت می کند ، شما نیز باید توانایی و مهارت های خود را ارتقا دهید . در هنگام مواجه با سخت ترین مراحل هرگز نگران نباشید زیرا دوستانی حضور دارند تا شما را در مسیرهای غیرمجاز کمک کنند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Nightmare Boy center

مشخصات بازی Nightmare Boy :

نام بازی : Nightmare Boy پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : The Vanir Project منتشر کننده : Badland Games سبک بازی : اکشن و ماجرایی امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Nightmare Boy

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *