دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر No King No Kingdom

No King No Kingdom یک بازی استراتژیک است با دید اول شخص و گیم پلی بلادرنگ که به شما اجازه می دهد قدرت خانواده های سلطنتی را مشاهده کنید ، امپراتوری خودتان را برپا کنید ، لشکری بزرگ ایجاد کنید ، به امپراتوری تبدیل شوید که به سرزمین های متفاوت سفر می کند ، با Orc ها و اژدهایان مبارزه کنید .امپراتوری خود را از از هیچ به وجود بیاورید (می توانید  دیوار ها و قلعه هایی مستحکم ایجاد کنید ، منابع جمع آوری کنید ، لشکر ایجاد کنید و فن آوری های جدید را مورد تحقیق قرار دهید). با دسته های وسیع از دشمنان مبارزه کنید و از گیم پلی این بازی در Boss fight های متنوع لذت ببرید .شما تجربه ای منحصربفرد خواهید داشت ، می توانید موجودات خیالی همچون ارک ها ، الف ها ، گابلین ها یا غول های عظیم الجثه را کنترل کنید . شما می توانید با تسخیر دهکده ها و قلعه ها سرزمین خود را گسترش دهید ، البته باید از این سرزمین ها در مقابل حملات دشمنان محافظت کنید .

سایر توضیحاتبازی No King No Kingdom بر اساس آرزو های سازنده ای خوش ذوق ساخته شده است ، آیا از طرفداران بازی های Warcraft 3 یا Age of empires 2 هستید ؟ این بازی از عناوین فوق الهام می گیرد اما تفاوت هایی اساسی دارد ، شما می توانید به سرزمین هایی رویایی سفر کنید ، لشکریان خودتان را از دید اول شخص در مبارزات رهبری کنید و از یک گیم پلی زیبا در کنار مکانیزم هایی نوین لذت ببرید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید* *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید* *دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک اکشن کامپیوتر No King No Kingdom جدید

مشخصات بازی   No King No Kingdom:

نام بازی : No King No Kingdom پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Solomakha Taras منتشر کننده : Solomakha Taras سبک بازی :استراتژیک ، اکشن ، شبیه ساز نوع فایل : ISO لینک مرتبط : steam

No King No Kingdom

  • 3 replies
    1. حامد says:

      سلام خسته نباشید فایل No King No Kingdom.exe به نظر می آید دارای ویروس باشد که آنتی ویروس Zillya این فایل رو دارای نوعی ویروس شناخت .

      پاسخ دادن
      • Hamid says:

        سلام ، آنتی ویروس تمام کرک هارو ویروس شناسایی میکنه ، خاموش کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *