دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر PAWARUMI

PAWARUMI نام یک بازی است با سبک Shoot ’em up مدرن که در دنیایی با مضامین علمی تخیلی پیاده سازی شده و عناصر دنیای آینده در آن وجود دارد ، شما کنترل سفینه ی فضایی Chukaru  را بر عهده می گیرید که سه نوع سلاح متفاوت دارد ، باید به صورت هوشمندانه ای شلیک کنید تا دو برابر حد معمول به دشمنان اسیب برسانید ، می توانید خودتان را تعمیر کنید یا از حملات تقویت شده استفاده کنید .در دنیایی که مجلس با مشت آهنین بر ملت ها  حکومت می کند ، شما به عنوان Axo ایفای نقش می کنید ، خلبان فضاپیمای افسانه ای Chukaru. مبارزات او با لشکریان تمامی ناپذیر شورا را تجربه کنید ، توانایی کامل Chukaru را به دست بگیرید و معنای کارهایی که انجام می دهید را به درستی درک کنید  . تنها با چند دکمه ی ساده این بازی به شما اجازه می دهد از سلاح ها ی مختلف و یک حمله ی اختصاصی استفاده کنید  تا بارانی از آتش بر سر دشمنان ببارید !برای محافظت از فضاپیما در این ماجراجویی بسیار سخت یک سپر دفاعی شما را یاری می کند که کمی قبل از ضربه خوردن شما فعال می شود و گلوله های اطراف شما را نابود می کند . همانند دیگر بازی های Shoot ’em up سپر دفاعی شما بسیار قوی است اما باید بدانید این سپر خیلی سریع تخریب می شود پس باید مراقب باشید .

سایر توضیحات : در این بازی شما باید با سلاح مناسب به دشمن مناسبی حمله کنید تا بهترین نتیجه را برای خودتان به عمل بیاورید، Trinity Mechanic فضاپیمای Chukaru به شما اجازه می دهد آسیب بیش تری به دشمنان وارد کنید ، به علاوه می توانید هر لحظه که بخواهید سفینه ی خودتان را تعمیر کنید یا حمله ی اختصاصی خود را شارژ مجدد کنید .باید بدانید این بازی یک گیم پلی با اصالت مخصوص به خودش دارد که یک لایه ی تاکتیکی منحصربفرد در گیم پلی ایجاد می کند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن و مدرن کامپیوتر PAWARUMI جدید

مشخصات بازی   PAWARUMI:

نام بازی : PAWARUMI

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Manufacture 43

منتشر کننده : Manufacture 43

سبک بازی :اکشن ،Shoot ’em up

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

PAWARUMI

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *