دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Pinball FX2 Bethesda به همراه تمام آپدیت ها

امروزه خلاقیت و نوآوری در هر زمینه ای حرف اول را می زند و محصولاتی که با نوآوری ساخته شده اند طرفدار بیشتری دارند . امروزه خلاقیت و نوآوری یکی از ستون های اصلی در دنیای بازی های رایانه ای می باشد . استودیوهای بازی سازی برای بیشتر کردن محبوبیت بازی های خود و همچنین فروش بیشتر هر روز سعی می کنند با ایده ای جدید بازار را متحول کرده و محصول منحصر به فرد خود را به دست خریدار برسانند . بازی هایی نظیر سری Forza و Battlefield در هر شماره با به چالش کشیدن خود و وارد کردن المان های جدیدی که تاکنون در بازی دیگری دیده نشده است تجربه های بینظیری برای طرفداران خود ایجاد کرده اند . استودیوی بازی سازی Zen Studios نیز که تجربه بالایی در خلق سری Pinball دارد در آخرین شماره بازی خود با همکاری با استودیوی بازی سازی Bethesda یکی از زیباترین بازی های ساخته شده در این سری را خلق کرده است .

سایر توضیحات : Zen Studios با همکاری Bethesda با انتخاب سه عنوان از معروف ترین بازی های استودویوی بازی سازی بتسدا یکی از جالب ترین و در عین حال چالش برانگیز ترین بازی های Piball ساخته شده تا به امروز را خلق کرده است . شما در این بازی به سه نقشه بزرگ و جذاب دسترسی خواهید داشت که محیط آنها با هیچ نقشه Pinball دیگری که تا به حال دیده اید یکی نیست . نقشه دوم ، اسکایریم و فال آوت نقشه های وارد شده به این بازی می باشند محیط متخاصم در کنار استفاده سازندگان از آهنگ های جذاب این بازی ها باعث شده است که شما با یکی از اعتیاد اور ترین بازی های سری Pinball روبرو باشیم . بازی رایانه ای Pinball FX2 Bethesda در تاریخ 6 دسامبر 2016 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 100% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Pinball FX2 Bethesda به همراه تمام آپدیت ها

مشخصات بازی Pinball FX2 Bethesda :

نام بازی : Pinball FX2 Bethesda

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Zen Studios

منتشر کننده : Zen Studios

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Pinball FX2 Bethesda

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *