دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Pinball FX2 Star Wars Pinball Rogue One نسخه Hi2U

ماموریتی برای شما در نظر گرفته شده است . امپراطور قصد دارد که یک سلاح بسیار بزرگ و قدرتمند را تست کند که در نتیجه آن افراد زیادی جان خود را از دست خواهند داد و سیاره های بسیاری به کل نابود خواهند شد . شما و گروهی از مبارزین شورشی برای یافتن راهی برای نابود کردن این سلاح قدرتمند انتخاب شده اید . فیلم سینمایی Rogue One که به تازگی در سینماهای جهان به نمایش در امده است ، جدیدترین قسمت از سری فیلم های Star Wars می باشد که بر اساس آن فیلم ها و بازی های موفق بسیاری ساخته شده است .

سایر توضیحات : Pinball FX2 Star Wars Pinball Rogue One یک بازی در سبک شبیه ساز می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی مستقل Zen Studios برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . این بازی که جدید ترین بسته الحاقی سری محبوب Pinball FX2 می باشد موفق شده است در مدت زمان کوتاهی که از انتشار آن می گذرد موفقیت های بسیاری کسب کند . بازی رایانه ای Pinball FX2 Star Wars Pinball Rogue One روایتگر ماجراجویی گروه روگ وان در 10 مرحله جذاب و چالش برانگیز می باشد ، این بسته الحاقی نقشه های جذاب و جدیدی به بازی پین بال اضافه می کند که در دنیای جنگ ستارگان ساخته شده است و چالش های جذابی مانند استورم تروپر ها و AT-ACT ها برای شما به همراه دارد . در این بازی همچنین شما قهرمانان فیلم های این سری را ملاقات می کنید . بازی رایانه ای Pinball FX2 Star Wars Pinball Rogue One در تاریخ 31 ژانویه 2017 منتشر شده و موفق به کسب نمره 80% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Pinball FX2 Star Wars Pinball Rogue One

مشخصات بازی Pinball FX2 Star Wars Pinball Rogue One :

نام بازی : Pinball FX2 Star Wars Pinball Rogue One پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Zen Studios منتشر کننده : Zen Studios سبک بازی : شبیه ساز نوع فایل : ISO لینک مرتبط : Steam

Pinball FX2 Star Wars Pinball Rogue One

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *