دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pinball FX3 – PC نسخه PLAZA + آپدیت v20171017

pinball fx3 را می توان یکی از بزرگ ترین و بهترین عناوین شبیه سازی بازی Pinball دانست،نسخه ی اورجینال این بازی حتی دارای حالت گیم پلی چند نفره است .دوره های مسابقاتی ساخته شده توسط بازیکنان و قابلیت League Play موقعیتی پایان ناپذیر برای رقابت در این بازی زیبا ایجاد کرده است(نسخه ی اورجینال بازی) .این بازی  زیبا را از دست ندهید  و اگر دوست دارید در بخش چند نفره رقابت کنید نسخه ی اورجینال آن را تهیه کنید . حالت تک نفره ی این بازی بسیار مهیج است و حالت های گیم پلی متفاوتی دارد ، شما می توانید بخش تک نفره را تجربه کنید و مهارت کسب کنید تا بازیکن بهتری باشید .تمامی میز ها در این بازی به روز رسانی شده اند و نور پردازی بازی بهبود پیدا کرده است . Zen Studios در آپدیت های بعدی از این بازی زیبا پشتیبانی می کند و محتوای جدید برای آن منتشر خواهد کرد .

سایر توضیحات : یک بازی بسیار زیبا و مهیجِ شبیه سازی Pinball که میز هایی بسیار پویا و متنوع دارد ، این بازی را می توان یکی از بهترین یا حتی بهترین بازی Pinball دانست . بازخورد های این بازی بسیار مثبت بوده و کیفیت در پیاده سازی گرافیک ، گیم پلی ،نورپردازی و عناصر دیگر به خوبی رعایت شده است . حتی قابلیت استفاده از دسته برای این بازی در نظر گرفته شده است تا هر گونه دوست دارید از بازی لذت ببرید .به علاوه سازنده ی این بازی با آپدیت های جدید محتوای جدیدی برای شما در نظر خواهد گرفت و خصوصیات جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد .


*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شبیه سازی Pinball کامپیوتر Pinball FX3 جدید

مشخصات بازی   pinball fx3:

نام بازی : pinball fx3

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Zen Studios

منتشر کننده : Zen Studios

سبک بازی :شبیه سازی ، Pinball

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Pinball FX3

به روز رسانی :

1396/08/02 آپدیت v20171017 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *