دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Planescape Torment Enhanced Edition نسخه CODEX

چه چیز می تواند طبیعت یک مرد را تغییر دهد ؟ چهره در زیر زخم ها و نقوش مختلف دفن شده است . هیچکس حتی شما را به یاد نمی آورد اما حالا برای شکار شما بازگشته اند . شما توسط Morte بیدار می شوید , یک جمجمه شناور و نگهبان دروازه اسرار که شما را برای ماجراجویی در خطرناک ترین خیابان ها و پی بردن به مرموزترین اسرار جهنم فراخوانده است . دسترسی به تمامی نقاط بازی امکان پذیر است در صورتی که کلید درهای ورودی را داشته باشید . Sigil شهری است که به نام City of Doors شناخته می شود , شهری که انواع نژادها و شیاطین را در خود جای داده است . اینجا جهانیست که صحبت برنده تر از شمشیر است و تفکر و علم می تواند همه چیز را به واقعیت بدل سازد . این باور و نحوه نگرش است که می تواند جهان را دگرگون سازد . در میان جستجوهایتان برای پی بردن به اسرار مختلف , با موجودات عجیب و غریب بسیاری روبرو خواهید شد .

سایر توضیحات : Planescape Torment Enhanced Edition یکی از بازی های سبک ماجرایی , نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط کمپانی Beamdog طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . نسخه اصلی بازی در سال 1999 منتشر شد و در همان سال به دلیل نحوه روایت غیر متعارف داستان , شخصیت ها و موسیقی متن شگفت انگیز توانست نظر بسیاری از منتقدان و تحسینشان را به خود جلب نماید . کشف یک داستان فوق العاده غنی و یک محیط منحصر به فرد بر خلاف هر بازی دیگری که در داستان های فانتزی به نمایش کشیده می شود . شکست موجودات عجیب و غریب و بیگانه ، امکان ارتباط با سیار شخصیت ها و بیش از 50 ساعت گیم پلی تنها بخشی از ویژگی های بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Planescape Torment Enhanced Edition نسخه CODEX

مشخصات بازی Planescape Torment Enhanced Edition :

نام بازی : Planescape Torment Enhanced Edition پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Beamdog منتشر کننده : Beamdog سبک بازی : ماجرایی , نقش آفرینی و استراتژیک نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Planescape Torment Enhanced Edition

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *