دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Radical Heroes Crimson City Crisis نسخه Early Access

Radical Heroes یکی از سبک های مبارزه ای در استایل بازی های سال های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ بشمار می آید . این بازی ، یک بسته تمام عیار از نوستالژی های کنسول های ابتدایی است که شما را به روزهای کودکی میبرد . هرج و مرج در شهر Crimson رو به افزایش است و Diesel مردی است که از خواب برخاسته و میخواهد شهری که روزی به آن عشق می ورزید و حالا تحت حمله نیروهای شیطانی قرار گرفته را نجات دهد . دیزل تصمیم گرفته که با تمام وجود از همه چیز دفاع کند و با سرنوشت خود روبرو شود ، بر تاریک ترین دشمنان غلبه کرده و تمام تلاش خود را تا وقتی که دیر نشده برای برگرداندن شهر به همان روزها بکار گیرد .

سایر توضیحات : Radical Heroes Crimson City Crisis یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Mad Unicorn Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Apogee Software برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در جهان بازی کاوش کنید . به تنهایی بازی کنید و یا با دوستانتان همراه شوید و با هر چیزی که می توانید به عنوان ابزار مجازات برای نابودی دشمنان استفاده کنید . بیش از ۴۰ نوع سلاح در این بازی وجود دارد . مکان های عجیب مانند جزایر گرمسیری و گورستان هایی که اشباح در آن پرواز می کنند ، محیط هایی هستند که محل مبارزات و درگیری های دیزل با دشمنان است . ۴۰ شخصیت متفاوت در Radical Heroes وجود دارد که هر کدام سلاح های مخصوص به خودشان را در اختیار دارند و همچنین در صورتی که بتوانید حداکثر امتیازات را در هر مرحله کسب کنید بازی این اجازه را به شما می دهد تا شحصیت اصلی بازی را از لحاظ قدرت ارتقا بخشیده و به تجهیزات و سلاح های جدید نیز دسترسی داشته باشید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Radical Heroes Crimson City Crisis

مشخصات بازی Radical Heroes Crimson City Crisis :

نام بازی : Radical Heroes Crimson City Crisis پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Mad Unicorn Games منتشر کننده : Apogee Software سبک بازی : اکشن و ماجرایی امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : RAR لینک مرتبط : STEAM

Radical Heroes Crimson City Crisis

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *