دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Remaya Idle

کلیک کنید تا دشمنانتان را نابود کنید یا فقط مبارزه کردن Archer  را تماشا کنید . از میان غنایم معجون ها را جمع اوری کنید تا قدرت حملاتتان را افزایش دهید . تجهیزاتِ کمیاب را به دست آورده و استفاده کنید تا کاراکتر خودتان را بهبود ببخشید ، تقویت کننده های جدید پیدا کنید و با استفاده از ان ها سلاح هایتان را ویرایش کنید ، آیا می توانید به پایان بازی برسید و به سیاه چال های افسانه ای حمله کنید ؟این بازی عنوانی است که می توان ان را به صورت فعالانه یا بدون هیچ فعالیتی پیش برد ، راه خود را برای پیشروی در این بازی انتخاب کنید و بازی را به اتمام برسانید .آیتم های متنوعی در Remaya Idle وجود دارند می توانید معجون بنوشید تا قدرت تهاجم خودتان را افزایش دهید . تجهیزات متنوعی  وجود دارند که توانایی های کاراکتر شما را بهبود می بخشند .از میان غنایم شما می توانید کتاب پیدا کنید ، با استفاده از کتاب ها می توانید هر آیتمی که در بازی وجود دارد را ویرایش کنید ، کتاب های کمیاب را پیدا کنید تا قوی تر شوید .

سایر توضیحات : Remaya Idle یک بازی است با سبک کلیکی که به کاربر اجازه می دهد به صورت فعالانه یا غیر فعالانه در بازی پیشروی کند ، این بازی تنوع خوبی در ایتم ها و معجون ها دارد ، شما باید آیتم ها را با هم ترکیب کنید و با استفاده از آن ها کاراکتر خود تقویت کنید تا بتوانید در مقابله با دشمنان بهتر عمل کنید .در نسخه ی جدید این بازی شما پس از احیا شدن  با استفاده از سیستم damage multiplier توانایی تهاجمهی بهتری پیدا می کنید به علاوه امتیازاتی تحت عنوان “Knowledge Point” به شما تعلق می گیرد که می توانید از آن ها در “Knowledge tree ” (درخت مهارت ها) استفاده کنید و شیوه ی بازی کردنتان را بهبود دهید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید* *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید* *دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی نقش آفرینی کلیکی کامپیوتر Remaya Idle جدید

مشخصات بازی   Remaya Idle:

نام بازی : Remaya Idle پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Wurrad منتشر کننده :  Wurrad سبک بازی :نقش آفرینی ، کلیکی ، اکشن نوع فایل : ISO لینک مرتبط : steam

Remaya Idle

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *