دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ReVeN XBridge نسخه DARKSiDERS

جهان خود را بسازید و ویژگی های مورد نظر خود را آماده کنید سپس رقبای خود را به چالش بکشید. همچنین به دشمنان خود نشان دهید که می توانید از تمام موانع موجود در راه عبور کنید و زندگی جدیدی بسازید. در بازی ReVeN XBridge شما می توانید با استفاده از یک محیط جدید به ساخت مراحل مورد نظر خود اقدام کنید و سپس آنها را با دوستان و گیمرهای مختلف در سراسر جهان به اشتراک بگذارید. می توانید مراحل مختلفی را با استفاده از ایده های خلاقانه خود طراحی کنید و به بقیه نشان دهید که مهارت شما در طراحی و ساخت مراحل بسیار زیاد است. همچنین می توانید آنها را به چالش بکشید و در مسابقات مختلف رکورد خود را بهبود ببخشید تا یک مسابقه و کمپین جذاب رقابتی را بسازید. همچنین با اتمام هر مرحل همی توانید پول و واحد های جنگی مختلفی را نیز آزاد کنید که این مسئله به شما کمک می کند تا دست شما برای ساخت مراحل جذاب تر آزاد باشد.

سایر توضیحات: بازی ReVeN XBridge یک بازی بسیار جذاب و جدید در سبک اکشن و نقش آفرینی است که در آن شما می توانید رقبای مختلفی را در سراسر جهان به چالش بکشید. همچنین می توانید از توانایی ها و مهارت های خود برای بهبود امتیاز خود نسبت به دیگر رقبا در مراحل مختلف استفاده کنید و با استفاده از این راه به راز ساخت مراحل پیچیده تر دست یابید. بازی ReVeN XBridge توسط شرکت Varia Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی ReVeN XBridge جدید

مشخصات بازی ReVeN XBridge :

نام بازی : ReVeN XBridge

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Varia Games

منتشر کننده : Varia Games

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

ReVeN XBridge

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *