دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر River City Ransom Underground نسخه ALI213 + آپدیت 11

یکی از بهترین بازی های سبک مشت زنی خیابانی عرضه شد. یک بازی در سبک و سیاق سالهای آتاری و سگا! بازی River City Ransom Underground قرار است بار دیگر یاد و خاطره آن سالها را برای ما زنده کند. داستان بازی River City Ransom Underground از این قرار است که سالها پس از شکست Slick روی بشت بام مدرسه، بار دیگر قرار است که Alex و Ryan به خیابان ها بازگردند. قرار است که شما به دار و دسته مشت زنان خیابانی کمک کنید تا اراذل و اوباش شهر River City را از بین ببرند. این اراذال و اوباش برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند و کودکان را می دزدند. ناامنی و رعب و وحشت بسیار زیادی شهر را فرا گرفته است. در این میان شما با کمک به آنها پول دریافت می کنید و با استفاده از این پول می توانید حرکت های جدید را یاد بگیرید و توانایی های خود را بهبود ببخشید. باید با استفاده از ویژگی های خود و گروهتان به جنگ دشمن بروید و  آنها را در جای جای شهر سر جای خود بنشانید و درس بزرگی به آنها بدهید تا دیگر خیال مردم آزاری را از سر دور کنند.

سایر توضیحات: بازی River City Ransom Underground یک بازی تازه ساخت در قالب بازی های قدیمی است که بدون شک شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. در این بازی بیش از 500 حرکت مشتزنی خیابانی وجود دارد، از اسلحه های مختلف می توانید استفاده کنید و حتی در مکان های مخفی در جستجوی طلا باشید. بازی River City Ransom Underground توسط شرکت بازی سازی Conatus Creative Inc برای پلتفرم های مختلف نظیر ویندوز، مکینتاش، لینوکس و … ارائه شده است. در این بازی شما می توانید در حالت های مختلف نظیر بازی تک نفره، چند نفره، آنلاین و تیمی به صورت آنلاین بازی کنید و تلاش کنید تا داستان بازی را جلو ببرید.

 

مشخصات بازی River City Ransom Underground :

نام بازی : River City Ransom Underground

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Conatus Creative Inc

منتشر کننده : Conatus Creative Inc

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

River City Ransom Underground

به روز رسانی :

1396/03/04 نسخه جدید اضافه شد.