دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Royal Heroes v1.952w

سرورم، به سرزمین نفرین شده خوش آمدید. این سرزمین سالهاست که توسط جادوی سیاه طلسم شده است و موجودات سیاه بسیار عجیب و خطرناکی از تاریکی به بیرون می خزند. این سرزمین روزگاری بسیار خوب و خرم بود و مردمان بسیار زیادی در آن زندگی می کردند. قلب تمامی این مردم با شادی عجین شده بود. اما حالا مدتی است که تاریکی روی آن سایه افکنده است. اما باید فکری کرد چرا که می توان بار دیگر زیبایی و شادی را به این سرزمین بازگرداند. اما این مسئله تماما به شما بستگی دارد. به بازی Royal Heroes خوش آمدید. جایی که باید تمام توانایی های خود را به کار ببندید تا شور و نشاط را به این سرزمین نفرین شده بازگردانید و بار دیگر تاریکی را به حداقل برسانید. در این بازی شما باید یک ارتش از بهترین سربازهای این سرزمین اجیر کنید و با استفاده از آنها به جنگ سیل عظیم موجودات تاریکی بروید. باید تمامی این دیوان نفرین شده را از این سرزمین خارج کنید و آنها در نبرهای مختلف شکست دهید. همچنین باید یک سرزمین بسیار خوب را بسازید. اول از همه یک قلعه مستحکم طراحی کنید. در این قلعه ساخت اسلحه و ابزار جنگی بپردازید و از اموال خود به خوبی استفاده کنید.

سایر توضیحات: بازی Royal Heroes یک بازی بسیار زیبا و اکشن است که با گرافیک بسیار خوبی ارائه شده است. این بازی در سبک استراتژیک است که جدیدا شمار طرفداران آن بسیار افزایش یافته اند. بازی Royal Heroes نیز تا حد خوبی توانسته است رضایت تعداد بسیار زیادی از گیمرهای مختلف را جلب کند و همین مسئله باعث شده تا آپدیت های جدید به آن اضافه شوند. بازی Royal Heroes توسط شرکت Badim برای پلتفرم های ویندوز و مک عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Royal Heroes جدید

مشخصات بازی Royal Heroes :

نام بازی : Royal Heroes

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Badim

منتشر کننده : Badim

سبک بازی : استراتژیک – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Royal Heroes

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *