دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر SENRAN KAGURA Burst Re Newal نسخه CODEX + آپدیت و DLC

SENRAN KAGURA Burst Re Newal یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Tamsoft طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی XSEED Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است. هر نینجا، از عجایب اسرارآمیز قدیمی تا کارهای پنهانی امروزه را به عنوان یک دانش آموز فرامی گیرد. امروزه این دانش آموزان در مدارس مخفی در سراسر ژاپن، از قلعه های قدیمی تا دبیرستان های عادی تمرین می کنند. به آکادمی ملی هانزو یا بازماندگان سخت کوش آکادمی دختران هبیگی، به عنوان یکی از بهترین جنگجویان و برای کسب افتخار، خانواده و دوستان جدید ملحق شوید. هیجانی منحصر بفرد و کاملی را در نسخه 3D بازسازی شده از SENRAN KAGURA Burst شامل تصاویر جدید زرق و برق دار، کلکسیون های جدید و اولین ماجراهای دختران shinobi را تجربه کنید. مکانیک جدید باعث افزایش توانایی شما برای خواندن میدان جنگ و زمان حرکت شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی SENRAN KAGURA Burst Re Newal :

نام بازی : SENRAN KAGURA Burst Re Newal پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 شرکت سازنده : Tamsoft منتشر کننده : XSEED Games سبک بازی : اکشن امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *