دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر SimCity 3000 Unlimited نسخه GOG

SimCity 3000 Unlimited : یک بازی زیبا و کم حجم است که در سبک استراتژی – مدیریت ساخته شد و برای سیستم عامل ویندوز روانه بازار شد . تاکنون نسخه های بسیاری از بازی SimCity از سال 1997 که از اولین نسل های کنسول های بازی بود تا کنون منتشر شده که این نسخه یعنی SimCity 3000 Unlimited کامل شده ی نسخه ی سال 2000 همین بازی به شمار می رود . کمپانی توسعه دهنده ی بازی SimCity 3000 Unlimited شرکت معتبر Maxis است که از کار های های معروف این کمپانی ، می توان از بازی فوق العاده هیجان انگیز SPORE محصول سال 2008 و هم چنین بازی Magicka تولید سال 2015 اشاره نمود . شرکت منتشر کننده ی این بازی نیز غول کمپانی های بازی سازی یعنی Electronic Arts است . از موفق ترین محصولات شرکت Electronic Arts می توان از بازی های محبوب و معروفی هم چون Need For Speed  که در چند نسخه عرضه شده و هم چنین بازی بسیار محبوب Battlefield اشاره داشت .

سایر توضیحات :  همانطور که گفته شد ، سبک بازی SimCity 3000 Unlimited به صورت شبیه ساز و استراتژیک است که از سبک های قدیمی و پر طرفدار در بین گیمر ها محسوب می شود . شما در این بازی کنترل ساخت و برپایی امپراطوری خود را بر عهده خواهید داشت و با توجه به خلاقیت و استعداد خودتان ، زیباترین شهر رویاییتان را بنا می کنید . در مجموع  با جمع آوری همه فاکتور های مثبت موجود در این بازی ، می توان گفت که بازی ی SimCity 3000 Unlimited نمره ی قابل قبولی را در بیشتر سایت های بازی های کامپیوتری از آن خود کرده است . این طور که به نظر می رسد باید منتظر دیگر نسخه های جدید این بازی در آینده باشیم . پیشنهاد می کنیم این بازی مهیج را از دست ندهید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر SimCity 3000 Unlimited نسخه GOG

مشخصات بازی SimCity 3000 Unlimited :

نام بازی : SimCity 3000 Unlimited

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2000

شرکت سازنده : Maxis

منتشر کننده :  Electronic Arts

سبک بازی : استراتژیک – مدیریت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : gamespot

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .