دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Snow Moto Racing Freedom نسخه HI2U + آپدیت 20170413

Snow Moto Racing Freedom این اجازه را بر شما می دهد تا بر روی یک snowmobile یا اتومبیل برفی سوار شده و از موسیقی و مناظر زیبا لذت ببرید . هنگامی که برای اولین بار این بازی را تجربه می کنید آنچنان از وجود جزئیات متعجب خواهید شد که دل کندن از Snow Moto Racing Freedom به این سادگی ها امکان پذیر نخواهد بود . به وضوح می توانید حالت افشانه شدن برف ها را در طول مسیر ببینید و صدای موتور وسیله نقلیه را به خوبی بشنوید . در طول مراحل مختلف بازی با مناظری چشم نواز روبرو خواهید شد که وقوع تغییرات آب و هوایی یکی از نکات مثبت بازی بشمار می آید و در برخی از مواقع همین موضوع شما را با چالش هایی مواجه میسازد .

سایر توضیحات : Snow Moto Racing Freedom یکی از بازی های سبک اکشن , شبیه ساز و ورزشی است که توسط کمپانی Zordix AB طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در صورتی که به عنوان نفر اول از خط پایان بگذرید بازی این امکان را برای شما فراهم میسازد تا به اسنوموبیل های جدید دسترسی داشته و یا آنها را از نظر فنی بهبود بخشید . علاوه بر بخش تکنفره بازی این اجازه را به شما می دهد تا سایر دوستانتان را به رقابت دعوت کرده و در بخش مولتی مهارت های خود را به معرض نمایش گذارید . وجود 18 مسابقه در بخش Single Player Career , وجود حالت چند نفره آنلاین همراه با رتبه بندی , 12 اسنوموبیل منحصر به فرد با قدرت بالا , تجربه بیش از 40 چالش , حالت Local multiplayer تا 4 بازیکن و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های این بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Snow Moto Racing Freedom نسخه HI2U

مشخصات بازی Snow Moto Racing Freedom :

نام بازی : Snow Moto Racing Freedom

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Zordix AB

منتشر کننده : Zordix AB

سبک بازی : اکشن , شبیه ساز و ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Snow Moto Racing Freedom

به روز رسانی :

1396/01/25 آپدیت 20170413 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *