دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Soul Harvest نسخه Early Access

Soul Harvest یک بازی استراتژی چند نفره است که شما را به اعماق جهنم میبرد . در نقش قهرمانان برای نجات جهان در مقابل نیروهای شیطانی احضار شده، مبارزه کنید . با دوستانتان گروه های ۴ نفره تشکیل دهید و به کمک کنترل ساده ای که بازی دارد، به مقابله با دشمنان بروید ولی باید بدانید که یکی از سخت ترین بازی های استراتژی است که توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند . ۴ بازیکن به صورت همزمان می توانند این بازی را تجربه کنند . در این نسخه شاهد ۴ حالت بازی Cruelty ، Bitterness ، Excess و Transgression خواهیم بود که هرکدام به نحوی توانایی و مهارت های شما را به چالش می کشند .

سایر توضیحات : Soul Harvest یکی از بازی های سبک اکشن و استراتژیک است که توسط کمپانی Nanoleptic Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . ۲ نقشه با نام های Lava Pits (گودال گدازه) و Ashen Plains (دشت خاکستر) در بازی وجود دارد که بسیار گستده بوده و تنوع در مراحل شما را از یکنواختی خارج می کند . در ابتدای بازی بخش آموزشی وجود دارد که هر چیز که مورد نیاز را به شما می آموزد . موسیقی متن هایی که ساخته نوازندگان متال است ، حال و هوای بازی را دگرگون می کند . همچنین طبق گفته سازندگان بازی ، به مرور امکانات دیگری در ورژن های بعدی اضافه خواهد شد ، امکاناتی از قبیل حالت های متفاوت ، ۲ نقشه جدید ، یک بخش داستانی تک‌ نفره که به مهارت های شما را در جناح های مختلف بهبود می بخشد ، محلول ها و جادوها ، یک ویرایشگر که می توانید مراحل را بسازید و اضافه شدن یک جناح دیگر به نام Celestial یا همان جناح آسمانی . در جهنم یکدیگر را ملافات خواهیم کرد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Soul Harvest

مشخصات بازی Soul Harvest :

نام بازی : Soul Harvest

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Nanoleptic Games

منتشر کننده : Nanoleptic Games

سبک بازی : اکشن و استراتژیک

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Soul Harvest

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *