دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Speedway Challenge League

Speedway Challenge League یک بازی دو بعدی و سرعتی است ، احساسات   Speedway با به کار گیریِ  فیزیکِ دقیق این بازی به خوبی به بازیکنان منتقل می شود،در لیگ این بازی رقابت کنید ، در مد چالشی مهارت های خودتان را امتحان کنید در حالی که می توانید در مسابقات دوستانه و مسابقات قهرمانی شرکت کنید. آیا برای شرکت کردن در چالش های این بازی آماده اید ؟ هدف سازنده ی این بازی ایجاد یک بازی زیبا برای تمامی طرفداران Speedway است از مبتدی ها گرفته تا حامیان واقعی این مسابقات .قهرمانی لیگ را از ان خود کنید یا در مسابقات کلاسیک شرکت کنیدتا امتیاز SCP بدست بیاورید و با این امتیاز زمین های مسابقات جدید یا تیم های جدیدی را باز کنید.

سایر توضیحات : بازی Speedway Challenge League سه حالت گیم پلی متفاوت دارد :حالت لیگ ،حالت چالشی ، حالت گیم پلی کوتاه و سریع (مسابقه دوستانه با دو تیم ، مسابقه دوستانه با 4 تیم  و مسابقات قهرمانی تکی ).این بازی 6 لیگ اصلی دارد که لیگ های لهستانی ، بریتانیایی ، سوئدی ، دانمارکی ، المانی و فرانسوی شامل لیگ های بازی می شوند.در این بازی شما باید منابع مالی باشگاه خود را مدیریت کنید تا بدهکار یا ورشکسته نشوید ، سیستم مصدومیت برای بازی در نظر گرفته شده ،شما می توانید با رانندگان تیم های دیگر یا عوامل ازاد مذاکره کنید و نقل و انتقالات داشته باشید . جزئیات رانندگان به طور دقیقی به شما ارائه می شود ، مهارت های رانندگان در طول مسابقات تغیر می کند . حالت گیم پلی لیگ در این بازی محدودیت زمانی ندارد و شما تا هر سالی که بخواهید می توانید ادامه دهید ، تمامی لیگ های موجود قوانینی کاملا دقیق و مشابه دارند. این بازی حتی به شما اجازه می دهد تیم مورد علاقه ی خود را بسازید . مدل های Speedway Challenge League به دقت طراحی شده اند تا به واقعیت نزدیک باشند ، این بازی از چند نفره ی محلی برخوردار است که به چهار نفر از بازیکنان اجازه رقابت می دهد  به علاوه بازی دوربینی قابل تنظیم دارد تا با 94 تیم ، 739 راننده ،49 زمین مسابقه و سه درجه ی سختی به شما اجازه دهد هر گونه دوست دارید بازی کنید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*
دانلود بازی Speedway Challenge League جدید

مشخصات بازی Speedway Challenge League :

نام بازی : Speedway Challenge League

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Artur Berkowski Berobasket

منتشر کننده : Artur Berkowski Berobasket

سبک بازی :مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Speedway Challenge League

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *