دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر STARBO نسخه SKIDROW

زمانی که یک هواپیما در دریای کارائیب سقوط می کند ، یکی از سرنشینان یک ماجراجویی بسیار مرموز را تجربه می کند که با حقیقت فاصله ی بسیار زیادی دارد .شما در محیطی با مضامین ابی رنگ و ترسناک قرار گرفته اید ، STARBO داستانِ ماجراجویی های این فرد را در تونل های این دنیای آبی رنگ دنبال می کند ، دنیای اطراف شما پر است از پیام ها و موجوداتی که سعی دارند موضوعی را به شما بفهمانند .Leo Cornell فردی بود که به صورت عادی کار می کرد و سعی می کرد با موقعیت سختی که برایش پیش آمده دست و پنجه نرم کند ، او به تلاشش ادامه داد تا اینکه توسط رئیسش یعنی Jorge Blue اخراج می شود ،بعد از مدتی او متوجه می شود که دیگر وجود خارجی ندارد.Leo بعد از این اتفاق ،ماجراجویی مرموز خودش را اغاز می کند .

سایر توضیحات :STARBO یک بازی اول شخص ماجرایی است که جوی ترسناک دارد ، این بازی ساخته شده است  تا شما را با داستان ترسناک Leo درگیر کند ، شما دنیایی جدید را کاوش خواهید کرد. شما باید کلید های مخفی را پیدا کنید و پازل حل کنید در حالی که موجوداتی  تشنه به خون در جست و جوی شما هستند و چیزی نمی خواهند جز شکست شما  . این بازی به افرادی که به نور حساسیت دارند پیشنهاد نمی شود چون  ممکن است این بازی تاثیرات بدی بر روی آن ها داشته باشد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی ماجرایی ترسناک کامپیوتر STARBO جدید

مشخصات بازی   STARBO :

نام بازی : STARBO

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Diax Game AB

منتشر کننده : Diax Game AB

سبک بازی :ترسناک ، ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

STARBO

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *