دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Swingin Swiggins نسخه PROPHET

Swingin Swiggins یک بازی است با سبک پلتفرمر که به صورت Side Scrolling (پیمایش افقی) طراحی شده است ،این بازی شما را به یک ماجراجویی در مکان هایی عجیب و غریب و متنوع می برد . بازی تمرکز زیادی بر روی تاب خوردن دارد اما شما باید تمرکز کنید تا در میان راه استقامتتان تمام نشود و از روی طناب نیفتید ، دشمن اصلی  در این بازی زمان است چون اگر زمانتان تمام شود باید مرحله را دوباره شروع کنید ، شما باید از یک سمت نقشه به جهت مخالف بروید این در حالی است که طناب ها تنها راه رفت و آمد شما نیستند در این راه شما با کلید ها ، اهرم ها ، سکو های متحرک ،گل های بسیار بزرگ که شما را پرتاب می کنند و… مواجه می شوید  که مکانیزم بازی را تعریف می کنند .به Swiggins  کمک کنید از پشت میزش بلند شود و برای زندگی خودش کاری مفید انجام دهد .لازم است بدانید این بازی زیبا با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine ساخته شده است .

سایر توضیحات : کاراکتر بازی فردی است به نام Swiggins  و سعی دارد از واقعیت فرار کند .یک روز سعی می کند به پشت بام دفترش برود و از شغل ترسناکش فرار کند ، او نگاهی به شهر می اندازد ، چشمانش را می بندد و سعی می کند دوران کودکی حودش را به یاد بیاورد ، زمانی که در خانه ی دوران کودکیش زیر درختی که کنار دریاچه قرار دارد تاب سواری می کند را خوب در ذهن دارد . وقتی چشمانش را باز می کند بین ساختمان محل کارش و ساختمان دیگر یک طناب می بیند ، چرا یک طناب آن جا آویزان است ؟ “او با خودش صحبت می کند”.وقتی فراتر از طناب را نگاه می کند متوجه می شود این تنها طناب در اطراف شهر نیست و از این طناب ها همه جای شهر وجود دارند ، او از لبه ی ساختمان بالا می رود و می گوید “هیچ اتفاقی نمی افتد…”

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید* *دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است* دانلود بازی Swingin Swiggins جدید

مشخصات بازی Swingin Swiggins:

نام بازی : Swingin Swiggins پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 شرکت سازنده : Jason Chalky منتشر کننده : Jason Chalky سبک بازی :اکشن ، ماجرایی ، غیر حرفه ای ، مستقل نوع فایل : ISO لینک مرتبط : steam  

Swingin Swiggins

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *