دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tabletop Simulator Tiny Epic Western نسخه PLAZA

معماها و حل یک معمای پیچیده همیشه یکی از کارهای جذاب برای انسان ها بوده است . در طول تاریخ معماها به شکل های مختلفی وارد زندگی انسان ها شده اند و ما نیز که به این معقوله بسیار علاقه مند می باشیم همیشه بدنبال راه حلی برای حل کردن معماهایی که به آنها برخورد می کنیم بوده ایم ، در واقع این حس کنجکاوی به مغز انسان باز می گردد زیرا مغز انسان در برخورد با پدیده های ناشناخته بدنبال راه حلی برای انها و یافتن جواب آنها می باشد . امروزه معماها به شکل پازل های بسیار پیچیده برسر راه ما قرار می گیرند که طرفداران بسیاری نیز دارند . دنیای بازی های رایانه ای نیز استفاده زیادی از پازل ها و معماها در سبک های مختلف می برند .بازی رایانه ای Tabletop Simulator یکی از پیشگامان ساخت بازی های پازل و فکری در صنعت بازی های رایانه ای می باشد که سازنده یکی از محبوب ترین بازی های فکری می باشند ، سری مذکور با کسب موفقیت های بی نظیری که تا به حال داشته است خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های فکری به همگان معرفی کرده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Tabletop Simulator Tiny Epic Western که توسط استودیوی بازی سازی Berserk Games در سال 2016 ساخته شده است با ترکیب سبک جدید و بسیار محبوب شبیه ساز و سبک پازل موفق به خلق یکی از متفاوت ترین و در عین حال جذاب ترین بازی های فکری سال 2016 شده است . این بازی با وارد کردن بازی باز به فضای غرب وحشی و استفاده از المان های بسیار جذاب و همچنین ساختن مدهای خلاقانه و فکری یکی از انتخاب های اصلی طرفداران این سبک بازی ها می باشد . بازی رایانه ای Tabletop Simulator Tiny Epic Western در تاریخ 17 دسامبر 2016 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 90% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Tabletop Simulator Tiny Epic Western نسخه PLAZA

مشخصات بازی Tabletop Simulator Tiny Epic Western :

نام بازی : Tabletop Simulator Tiny Epic Western

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Berserk Games

منتشر کننده : Berserk Games

سبک بازی : فکری – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Tabletop Simulator Tiny Epic Western

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *