دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Ancient Remains VR نسخه Early Access

معابد قدیمی پر از گنجینه های مختلف هستند و در این میان، نفرین و تله های قدیمی نقش بسزایی بازی می کنند تا دست هر بیگانه ای به این گنجینه های نرسد و این دارایی های پر ارزش قدیمی از خطر دستبرد در امان باشند. این در حالی اتفاق می افتد که هیچ وقت نمی دانید که در هر یک گوشه های اتاقک های این معابد چه در انتظار شماست. همه چیز در انتظار شماست که به یک دنیای بسیار بزرگ قدم بگذارید و با استفاده از ابزار خود به کشف رموز مختلف آن بپردازید. با استفاده از ابزار های مختلف شما باید با جهان پیرامون خود ارتباط برقرار کنید و پازل های مختلف را حل کنید. در بازی The Ancient Remains VR شما با موجودات مختلفی در اندازه های مختلف روبرو خواهید شد بطوریکه هر چه به اعماق بیشتری فرو می روید، قدرت این موجودات بیشتر می شوند. البته فراموش نکنید که در این بازی نبرد ها به صورت تن به تن هستند و انتخاب ابزار مناسب در هنگام رویارویی با دشمن بدون شک رمز پیروزی شما خواهد بود.

سایر توضیحات: بازی The Ancient Remains VR یک بازی اکشن و ماجرایی است که به صورت ویژه برای عینک های واقعیت مجازی یا VR طراحی شده است. اسلحه خود را بردارید و اماده رویارویی با مومیایی های مختلف شوید. سوسک های scarab و دیگر موجوداتی که گمان می کنید افسانه هستند، در این بازی به سراغ شما می آیند. شما باید در این بازی به معابد مختلفی بروید. معابدی که روز به روز در حال فروپاشی هستند و اشیای موجود در آنها را مورد بررسی قرار دهید و با استفاده از گنجینه های جادویی به دست آمده از این معابد، به رموز خدایان قدیمی پی ببرید. بازی The Ancient Remains VR توسط شرکت Outhouse Games برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*دقت کنید که این بازی برای اجرا شدن نیاز به عینک Virtual Reality دارد*

دانلود The Ancient Remains جدید

مشخصات بازی The Ancient Remains :

نام بازی : The Ancient Remains

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Outhouse Games

منتشر کننده : Outhouse Games

سبک بازی : اکشن – ماجرایی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

The Ancient Remains

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *