دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Breeding The Fog نسخه HI2U

آزمایش های دولت ها برای کنترل سموم جو با شکست مواجه شده است ، اب و هوا نامتعادل شده است و موجوداتی با نام “Breeds”  خودشان را نشان داده اند ، در دنیای تصادفی The BreedingThe Fog ماجراجویی کنید تا به منطقه ای امن برسید .بگذارید تا داستان را بهتر توضیح دهم ، در آینده ای نه چندان دور سمومی که در هوا وجود دارند به سطح بی سابقه ای رسیده اند ، دولت های حاکم بر زمین پروژه ای را با استفاده از میکروب های اصلاح شده از نظر ژنتیکی آغاز کرده اند  تا این میکروب های سموم موجود در هوا را به مولکول هایی  با خطر کم تر تبدیل کنند ، در ابتدا با گام هایی که برداشته شد نشانه هایی از موفقیت نمایان شد اما پس از گذشت چند ماه ،سر و کله یک مه سمی  در کنار آب و هوای ناپایدار و موجوداتی عجیب و غریب  با نام “Breeds” پیدا شد . پس از وقوع این فاجعه دولت ها ارتش و دیگر نیرو های نظامی را برای بازگرداندن نظم و محافظت از شهروندان اعزام کرده اند . اما شرایط از کنترل خارج می شودو مناطق امنی برای محافظت از شهروندان باقی مانده ایجاد می شود .

سایر توضیحات : بازی The Breeding The Fog یک گیم پلی به صورت Point and click را پیاده سازی کرده است ، دنیای اطراف شما به صورت تصادفی و یک پارچه است ( صفحه ی بارگذاری ندارد) . چرخه ی شبانه روزی و یک اب و هوای متغیر نیز تنوع خاصی به بازی بخشیده است (اب و هوای متغیری بر محیط حاکم خواهد شد و عناصری همچون باران ، برف  ، مه  ، رعد و برق و صاعقه این تغیرات را ایجاد می کنند ).مکانیزم و گیم پلی این بازی بسیار ساده است اما به طور کلی می تواند برای طرفداران بازی های اکشن و ماجرایی ارزشمند و سرگرم کننده باشد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن ماجرایی کامپیوتر The Breeding The Fog جدید

مشخصات بازی   The Breeding The Fog:

نام بازی : The Breeding The Fog

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : GBROSSOFT

منتشر کننده : GBROSSOFT

سبک بازی :اکشن ، ماجرایی ، Point and Click

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

The Breeding The Fog

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *