دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Fidelio Incident نسخه HI2U

هواپیمایی به نام Fidelio در آسمان پرواز می کند و از فراز کوه ها و قله های برفی در حرکت است. ناگهان به دلایل نامعلومی هواپیما شروع به پایین رفتن می کند و با زمین برفی و یخی تصادف می کند. در این هواپیما Stanley و همسرش Leonore حضور داشتند. در بازی The Fidelio Incident شما در نقش Stanley باید در این سرزمین یخی و متروک به جستجوی همسرتان بپردازید تا شاید بتوانید از میان تمام مدارک مدفون در برف ها، او را پیدا کنید. گروه های امدادی در راه هستند اما گذشته باید پنهان بماند … آنها نباید هویت اصلی شما را کشف کنند! بازی The Fidelio Incident یک بازی بسیار جذاب است که ایده خود را از بازی هایی نظیر Dear Esther, Gone Home و Firewatch و همچنین بازی های درامی نظیر Homeland, Lost, و The Americans گرفته است. همچنین این بازی ایده اصلی خود را از اپرای بسیار معروف بتهوون به نام Fidelio گرفته است. البته باید گفت که داستان و تم به طرز چشمگیری تغییر یافته اند و به ماجرایی مدرن تبدیل شده اند.

سایر توضیحات: بازی The Fidelio Incident یک بازی بسیار جذاب در سبک ماجرایی است که توسط کارگردان هنری بازی God of War 3 تولید شده است. این بازی از گرافیک بسیار عالی همچنین شخصیت های بسیار معروف ساخته شده است. Glenn Keogh نقش Stanley و نیز Bess Harrison نقش Leonore را ایفا می کنند. این دو هر کدام در بازی ها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرده اند که خود کیفیت بالای این بازی The Fidelio Incident را تضمین می کنند. این بازی توسط شرکت بسیار معروف بازی سازی Act 3 Games, LLC برای پلتفرم ویندوز تولید شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود The Fidelio Incident جدید

مشخصات بازی The Fidelio Incident :

نام بازی : The Fidelio Incident

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Act 3 Games, LLC

منتشر کننده : Act 3 Games, LLC

سبک بازی :ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

The Fidelio Incident

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *