دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Moon Night

The Moon Night ، ناگهان ستاره ها در حجم وسیعی شروع به افتادن کردند ، وظیفه ی شما تا زمانی که فاجعه رخ می دهد جمع آوری این ستاره ها است .آیا می خواهید تنها با نشستن بر روی صندلی کامپیوتر خود و فشار دادن دکمه های کیبورد  دنیا را نجات دهید ؟ این بازی برای شما است . در این بازی می توانید پرواز کنید و الماس جمع کنید ، به خاطر الماس ها بمیرید ! به خار الماس ها نمیرید ، یک بازی غیر حرفه ای در سبک کلاسیک دارای 5 مرحله ی خیلی باحال ، 5 نوع الماس ، بیش از 10 نوع دشمن متفاوت برای بازی در نظر گرفته شده تا در کنار موسیقی زیبا جوی مناسب برای بازیکن بوجود بیاید .

سایر توضیحات : یک بازی ماجراجویی اکشن در سبک فضایی که برای افراد غیر حرفه ای طراحی شده ، در این بازی شما به دشمنان شلیک می کنید از موانع جاخالی می دهید و تمام تلاش خود را می کنید تا الماس جمع کنید ، این بازی عالی نیست اما آنچه معلوم است بازی مورد تایید انجمن های بازیکنان بوده و با اینکه توسط یک سازنده ی مستقل ساخته شده تجربه ای نسبتا قابل قبول خواهد بود ، این بازی یک Background پویا دارد در حالی که بیش از 10 نوع دشمن سعی می کنند شما را متوقف کنند .اگر از طرفداران بازی های شوتر فضایی هستید این بازی به شما پیشنهاد می شود ،نمی توان گفت که این بازی از بهترین ها است ولی گیمپلی بازی قابل قبول است.بیش تر بازی را با جاخالی دادن و جمع کردن الماس سپری می کنید ، این بازی فقط دارای بخش تک نفره است و از زبان های انگلیسی ، آلمانی و روسی پشتیبانی می کند .برای این بازی حداقل به ویندوز 7 نیاز خواهید داشت  البته سخت افزار مورد نیاز بازی زیاد مهم نیست و حتی قدیمی ترین سیستم ها نیز قابلیت اجرای Moon Night را دارند .

*قبل از دانلود حتما سیستم مورد نیاز بازی را نگاه کنید*

The.Moon.Night.www.download.ir.screen

مشخصات بازی The Moon Night:

نام بازی : The Moon Night

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : FarBox Games

منتشر کننده : Urban_People

سبک بازی :اکشن ،ماجراجویی ، غیر حرفه ای،مستقل

نوع فایل : ___

لینک مرتبط : Steam

The Moon Night

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *