دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Turok

بازی Turok در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوهای Iguana Entertainment و Night Dive Studios ساخته شده و استودیوی Night Dive Studios بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . جهانی که در آن زمان معنایی ندارد و بدی هیچ حد و مرزی ندارد در یک دنیای از دست رفته یک مسافر زمان به نام Turok خود را در یک سرزمین وحشیانه با هرج و مرج بسیار پیدا می کند . Turok بازگشته است و هیچ دایناسوری در امان نیست .

خلاصه داستان : اولین باری که بازی در سال 1997 منتشر شد Turok بازیکنان را به یک دنیایی سرشار دشمنان حیله گر , تله های زیاد , پازل های متنوع و سلاح های کشنده در قالب یک محیط سه بعدی می برد که اماده کاوش و جست و جو بود . حال همان نسخه ی اصلی حفط شده و با بهبود موری گرافیکی و اضافه شدن ویژگی های متنوع شما را سرگرم خود می سازد . از جمله ویژگی هایی که در نسخه جدید می توان به آنها اشاره کرد پشتیبانی از رزولوشن بالا و صفحه ی عریض , بهبود گیم پلی و طراحی لول , اضافه شدن OpenGL برای کارت های گرافیک , بهبود وضعیت نورپردازی ,توانایی استفاده از گیم پد و یا ماوس و کیبورد با تنظیم دکمه ها به صورت دلخواه نام برد . شما وارد دنیای دایناسورها شده و ماجراجویی هیجان انگیز در انتظارتان است . برای یادگیری بیشتر گیم پلی شما باید مدت زمان بیشتری را در Turok صرف کنید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Turok نام بازی (فارسی) : تراک پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 شرکت سازنده : Iguana Entertainment , Night Dive Studios منتشر کننده : Night Dive Studios سبک بازی : اکشن , ماجراجویی حجم فایل : 218 مگابایت نوع فایل : ISO لینک مرتبط : Steam