دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Vive le Roi

21 ژانویه سال 1793 , انقلابیون سعی دارند تا لویی شانزدهم فرانسه را به تیغ گیوتین بسپارند . شما آخرین امید مردم فرانسه برای جلوگیری از اعدام شاه و تغییر سرنوشت این کشور هستید . Vive le Roi و یا Long live the King یکی از بازی های معمایی پلتفرم بشمار می آید که برخی از حوادث و اتفاقات رویداده در طول انقلاب فرانسه را به تصویر می کشد . این بازی بیش از 30 مرحله را شامل می شود که در هر مرحله پازل های متنوعی وجود داشته و هرکدام به نوعی هوش شما را به چالش می کشند . فضایی بازی در محیطی تیره و تاریک دنبال می شود و در نگاه اول ممکن است شبیه به بازی شاهکار لیمبو باشد اما چند دقیقه کافیست تا بازی را تجربه کرده و به جذابیت هایش پی ببرید .

سایر توضیحات : Vive le Roi یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Sylvain Seccia طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Meridian4 برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بر سر راه شما نگهبانانی حضور دارند که باید با روش های مختلف آنها را گمراه کرده و به قلعه مورد نظر راه پیدا کنید . سعی کنید با کمترین حرکات به هدف خود دست یابید زیرا طولانی شدن کار باعث می شود تا نگهبانان به حضور شما آگاه شده و آنجاست که کار شما کمی سخت می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Vive le Roi

مشخصات بازی Vive le Roi :

نام بازی : Vive le Roi

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Sylvain Seccia

منتشر کننده : Meridian4

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Vive le Roi

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *