دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر XING The Land Beyond نسخه CODEX

کاراکتر شما مرده است ، به Xing خوش آمدید ، سرزمینی فراتر از دسترس ! XING The Land Beyond یک بازی است با سبک پازلی و دید اول شخص این بازی را می توان به صورت عادی یا به صورت واقعیت مجازی تجربه کرد . شما باید از دنیای پر هرج و مرج موجودات زنده فرار کنید و به سرزمین مردگان برسید .همانگونه کی می دانید برخی بازی سازان  برای جلب توجه بازیکنان به بازی خودشان در مراسم E3 صدها هزار دلار خرج می کنند و برخی دیگر در گوشه کنار این مراسم یکی یکی قلب طرفداران را مجذوب خود می کنند این بازی از نوع دوم است .در این بازی شما صرفا از دستان خود استفاده نمی کنید تا به خط پایان این ماجراجویی برسید . محیط این بازی پر از پازل ، تله های متنوع وگنجینه های مخفی است به علاوه محیط اطراف شما واقعا خوشگل طراحی شده است . این بازی عنوانی است که واقعا ارزش وقت شما را خواهد داشت .چه کار می کردید اگر این توانایی را داشتید تا به سنگ قبر افراد مرده نگاه کنید ، یادواره را بخوانید و خودتان را به دنیای مردگان منتقل کنید ؟ ممکن است بدن شما از دست رفته باشد ولی زندگی شما تازه شروع می شود ، فانتزی و روایت این بازی از این قرار است :پس از مرگ در این بازی شما خودتان را در یک ماجراجویی در سرزمین هایی راز آلود پیدا می کنید در کنار افرادی که مدت ها پیش مرده اند و هر دسته شخصیت هایی متفاوت دارند ، یک زندگی پس از مرگ پر از دیدگاه های متفاوت .این داستانی های فراموش شده را دنبال کنید ، Artifact جمع آورید کنید ، پازل حل کنید و راز هایی مهیج را در ماجراجویی خودتان در سرزمینی فراتر از دسترس کشف کنید .

سایر توضیحات : سوالی که در این بازی مطرح است را پاسخ دهید ! آیا مرگ بدون میراث در این دنیا ترسناک است ؟چه اتفاقی خواهد افتاد زمانی که نمی فهمیم چه چیزی برایمان مهم تر است ، آیا ما سرنوشتمان را انتخاب می کنیم یا سرنوشت ما برایمان انتخاب شده است ؟ XING The Land Beyond یک بازی است با محیطی خارق العاده ، گیم پلی غیر مبارزه ای و یک ماجراجویی با مضامین غیر مادی در دنیای پس از مرگ.در طول ماجراجوییتان شما با پازل هایی متنوع مواجه می شوید شاید می توان گفت هزاران پازل متنوع وجود دارند که باید با عقلانیت ، خلاقیت و توانایی کنترل محیطی با آن ها رویارو شوید ، این بازی سعی دارد تجربه ای آرامش بخش و خارقالعاده برای شما داشته باشد پس شما می توانید پازل های این بازی را با سرعتی که خودتان در نظر دارید حل کنید .این بازی زیبا را از دست ندهید ، بازخوردهای این عنوان بسیار مثبت بوده است و سازنده ی بازی توانسته است سه جایزه ی متفاوت را با این عنوان نصیب خودش کند

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی فکری ماجرایی کامپیوتر XING The Land Beyond جدید

مشخصات بازی   XING The Land Beyond:

نام بازی : XING The Land Beyond

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : White Lotus Interactive

منتشر کننده : White Lotus Interactive

سبک بازی :ماجرایی ،فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

XING The Land Beyond

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *