دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ZiL Truck RallyCross نسخه TiNYiSO

خودرو های خشن در راه هستند! در مسابقات بسیار جذاب و تماشایی ZiL Truck RallyCross حضور بهم برسانید و در نقاط مختلفی از جهان به رقابت بپردازید. مسابقات RallyCross به آن دسته از رقابت هایی اطلاق می شود که در آن شما باید در زمین های بسیار سخت و ناهوار و معمولا گل آلود به مسابقه و رانندگی بپردازید. در بازی ZiL Truck RallyCross تمامی خودرو ها با کیفیت های مختلف اما برای مسابقات رالی آماده شده اند. باید گفت که بازی ZiL Truck RallyCross کیفیتی بسیار عالی را به شما عرضه می کند و شما می توانید از کیفیت کنترلرهای بازی لذت ببرید و تمامی حواس خود را روی مسابقه قرار دهید. در این بازی شما می توانید طبق سلیقه خود خودرو های مختلفی نظیر ZIL-164, ZIL-130 و ZIL-433360 را انتخاب کنید و ویژگی های خودرو را طبق نظر خود تغییر دهید. البته لیسانس این بازی زیر نظر نسخه 2010 این خودرو ها تولید شده است و باید در نسخه های جدید این بازی منتظر خودروهای مختلف و جدید باشیم.

سایر توضیحات: بازی ZiL Truck RallyCross مدت بسیار زیادی است که در حال تولید است و سازندگان آن هیچگاه از بروزرسانی این بازی خسته نخواهند شد و هر روز در تلاش هستند تا کیفیت این بازی را بهبود ببخشند. علاوه بر افزودن ویژگی های گرافیگی جدید و نیز بهبود فیزیک بازی، سازندگان این بازی یعنی شرکت Ara Interactive در تلاش هستند تا حالت های مختلفی نظیر بازی چند نفره را به قابلیت های این بازی اضافه کنند.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود ZiL Truck RallyCross جدید

مشخصات بازی ZiL Truck RallyCross :

نام بازی : ZiL Truck RallyCross

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Ara Interactive

منتشر کننده : Ara Interactive

سبک بازی : شبیه ساز – ورزشی – ماشین و موتور سواری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

ZiL Truck RallyCross

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *