دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی AEN Mad Hill Bike Trail World 1.3 برای اندروید + مود

یکی از جذابترین مسابقات موتور سواری عرضه شده برای پلتفرم اندروید بار دیگر به میادین بازگشت. یک بازی بسیار جذاب همراه با تپه نوردی های بسیار پر چالش همراه با حالت های مختلف موتور سواری نظیر رقابت با دوستان در سراسر جهان همراه با حالت های بازی به صورت زمانی و امتیازی! بازی AEN Mad Hill Bike Trail World قرار است بار دیگر بهترین گیمرهای دنیا را گرد هم بیاورد تا شاهد رقابتی بسیار سنگین و نفسگیر باشیم. مکان برگذاری مسابقات پر از تماشاگران مختلف است و همین مسئله می تواند به شما کمک کند تا توانایی های خود را به تمامی آنها نشان دهید تا نام شما را هیچگاه از یاد نبرند. با استفاده از موتور سیکلت های مختلف می توانید به دوستان و دشمنان خود ثابت کنید که سطح جدیدی از موتور سواری را به نمایش گذاشته اید. بازی AEN Mad Hill Bike Trail World شامل 40 مرحله بدون زمان مختلف است و قبل از دست یافتن به عنوان موتور سوار برتر باید تمامی آن 40 مرحله را به پایان برسانید. لازم به ذکر است که پس از پایان هر مرحله می توانید یک موتور سیکلت جدید را برای خود به دست بیاورید تا با استفاده از آن بتوانید مراحل بعدی را راحت تر به پایان برسانید.

سایر توضیحات: بازی AEN Mad Hill Bike Trail World توسط شرکت TrimcoGames برای پلتفرم اندروید عرضه شده است و هنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر می برد. با این حال برای این بازی اشکال خاصی گزارش نشده است که همین مسئله بیانگر دقت بسیار زیاد سازندگان آن در ساخت بازی است. در این بازی قوانین سفت و سختی وجود ندارد و بعضی از آنها بسیار ناعادلانه هستند اما شما می توانید از این قوانین به نفع خود استفاده کنید. تنها رمز موفقیت شما در این بازی بدون شک تمرین بسیار زیاد است تا بتوانید مهارت خود را افزایش دهید.

دانلود AEN Mad Hill Bike Trail World جدید

ویژگی های اصلی بازی AEN Mad Hill Bike Trail World:

مراحل بسیار جذاب همراه با چالش های فراوان برای گیمرهای واقعی

مسابقات بسیار جذاب و متنوع برای رقابت با دوستان خود در سراسر جهان

قابلیت بازی به صورت آنلاین و آفلاین

گرافیک بسیار زیبا و جذاب همراه با صحنه پردازی های بسیار با کیفیت

قابلیت بهبود سطح بازیکن پس از بازی ها و مسابقات متعدد

صداگذرای بسیار جذاب و مناسب محتوای بازی

و …

AEN Mad Hill Bike Trail World

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *