دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Arena of Valor 5v5 Arena Game v1.46.1.2 برای اندروید و iOS

Arena of Valor

بت من و تمام کاراکتر های محبوب کمیک TM DC در این بازی جذاب در انتظار شماست . این بازی دارای سبک حماسی و چند نفره می باشد که باید به صورت آنلاین با حریفان به رقابت بپردازید که توسط Tencent Games طراحی و توسعه داده شده است . با رهبری قهرمانان منحصر به فرد و قدرتمند, تیم شکست ناپذیر خود را ساخته و در لیگ های مرگبار شرکت کنید تا برای رسیدن به پیروزی با تمام رقبا به مبارزه بپردازید . می توانید برای چالش انگیز تر ساختن بازی Arena of Valor دوستان تان را نیز به مبارزات واقعی 5v5 کلاسیک دعوت کرده و از رقابت های نفسگیر لذت ببرید . با رساندن تیم خود به پایان خط مسابقات لیگ به MVP افسانه ای میدان های مبارزات بازی تبدیل شوید . برای برنده شدن تنها به مهات نیاز دارید ! از دشمنان کمین کرده در سر راه مراقب باشید و اسرار پنهان شده را شکف کنید . با ایجاد اتحاد ها با بازیکنان دیگر از سراسر دنیا بر هیجان بازی بیفزاید و از گیم پلی مبارزه ای fast-paced بازی لذت ببرید . برای ایجاد ارتباط با دوستان خود می توانید از چت صوتی بازی نیز استفاده کنید . با اشتراک گذاری و همکاری با دوستان به طور استراتژیک وارد مبارزات شده و برای افتخار پیشروی کنید .


تغیرات نسخه v1.46.1.2 :

 

  • Join 5v5 Fest with Friends
  • Team up and fight together! Star Protection, Team Skin Sharing and Lucky Box… Get ready for exclusive rewards with AoV Friends Fest
  • Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba Collaboration
  • TANJIRO and NEZUKO join the Arena
  • New Hero Yan
  • The genius painter travels to the Arena to create a moving masterpiece
نام: Arena of Valor
حجم فایل: 89 مگابایت
شرکت سازنده: Tencent Games
ورژن: v1.46.1.2
فرمت فایل: apk
سبک بازی: اکشن
مناسب برای گروه سنی: 12 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.1 به بالا و iOS 9.0 به بالا

به روز رسانی :

1401/04/14 نسخه v1.46.1.2 اضافه شد .
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *