دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Armored Car HD Racing Game 1.5.0 برای اندروید

Armored Car یک بازی مسابقه ای با ماشین به صورت HD و با گرافیک زیباست . این بازی تجربه ماشین سواری لذت بخشی را فراتر از انتظارتان به شما می بخشد زیرا در این بازی هیجان انگیز علاوه بر مسابقه دادن قادر هستید به حریفان خود تیراندازی کرده و با پرتاب موشک و کار گذاری مین آن ها را از صحنه مسابقه بیرون کنید . علاوه بر وجود رقیبان سرسخت و مبارز مسیر های مسابقه نیز به حد کافی شما را به چالش خواهد کشید و موانع موجود در راه مهارت های رانندگی تان را تا حد مرگ امتحان خواهد کرد . ماشین مسابقه ای شما همچنین دارای نیرو نیز هست که به شما امکان تقویت و افزایش سرعت خود در طول مسابقه را خواهد داد تا رقیبان خود را پشت سر بگذارید و یا از موشک و شلیک های آن ها فرار کنید . در طول مسیر علامت های آبی رنگی وجود دارد که با گذشتن از آن ها جوایزی برای شما تعلق خواهد گرفت .

دانلود بازی Armored Car HD Racing Game 1.5.0 برای اندروید

ویژگی های بازی Armored Car :

– وجود 38 مرحله چالش انگیز

– امکان انتخاب ماشین مود علاقه از بین 9 ماشین مختلف

– دارای سه حالت مسابقه به صورت استاندارد، بقا و تعقیب و گریز

– امکان اشتراک گذاری نتایج خود در فیس بوک

– پشتیبانی کامل از زبان های انگلیسی، چینی (سنتی)، چینی (ساده شده)، روسی، اندونزیایی، کره ای، ژاپنی، اسپانیایی، ترکی، فرانسوی، آلمانی، نروژی و دانمارکی

– امکان بازی با دوستان تا 6 نفر از طریق وای فای و بلوتوث

Armored Car

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *