دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ash of Gods Redemption – PC نسخه CODEX + آخرین آپدیت

Ash of Gods Redemption بازی نقش آفرینی و ماجراجویی Ash of Gods Redemption یک نبرد تمام و کمال با المان ها و کاراکترهای مختلف می باشد که در آن هیچ کسی از زنده ماندن در امان نیست. داستان این بازی جذاب داستان سه شخص منحصر به فرد و جدا می باشد که به دنبال پاسخ به تهدیدی بسیار قدیمی می باشند که تصور می شود افسانه های اقوام و اجداشان است. جریان داستان این بازی به انتخاب های بازیکن وابسته است که گاهی باعث مرگ هم می شود! اما مردن کاراکتر به معنی پایان بازی نمی باشد. به جای پایان بازی، داستان با مرگ کاراکتر و اتفاقات قبل از آن ادامه پیدا می کند که اثر بسیار زیادی در آینده و پیش آمدها خواهد داشت. مبارزات در Ash of Gods ترکیبی از استراتژی های سنتی و گیم پلی CCG می باشد. به طوری که تاکتیک های شما به توانایی های خودتان و سطح کاراکترها بستگی دارد.

سایر مشخصات : در بازی Ash of Gods Redemption شما با به دست آوردن کارت های مختلف می توانید به توانایی ها و قدرت های جدیدی دست پیدا کنید که گاهی اوقات باعث تغییر مسیر یک جنگ تمام عیار می شود. چیزی که باعث منحصر به فرد شدن این بازی می شود انتخاب های شما می باشد. انتخاب هایی که توانایی تغییر سرنوشت شما را دارند و پیامدهای بسیاری به دنبال می آورند. اما مرگ پایان راه شما نخواهد بود. هوش مصنوعی بازی با سبک بازی شما سازگار می باشد تا این اطمینان حاصل شود که تجربه ای پایدار بدون تاتکتیک های کم ارزش و پیش پا افتاده به دست نمی آید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Ash.of.Gods.Redemption.center

مشخصات بازی Ash of Gods Redemption :

نام بازی : Ash of Gods Redemption

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 23Mar, 2018

شرکت سازنده : AurumDust

منتشر کننده : AurumDust”,”WhisperGames

سبک بازی : استتراتژیک ، اجراجویی، نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Ash of Gods Redemption

به روز رسانی :

1397/05/26 آپدیت جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *