دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Beacon – PC

بازی Beacon یک بازی بسیار زیبا و جذاب و هیجانی در سبک بازی های اکشن است که در سال 2018 توسط کمپانی بازی سازی مطرح Monothetic LLC تولید و توسط همین کمپانی نیز منتشر گردید. این بازی یکی از بازی های بسیار پر طرفدار در سبک خودش است. گیم پلی این بازی علیرغم سبک بودن بسیار سرگرم کننده و جذاب است که می تواند هر مخاطبی را با هر سبکی که خواهانش است ساعت ها سرگرم کند. کمپانی بازی سازی Monothetic LLC یک کمپانی مطرح در طراحی و ساخت انواع بازی ها می باشد که توانسته است در همایش های مختلف جوایزی را برای بازی های متعددی که طراحی کرده است، دریافت نماید. این بازی در همان ابتدای معرفیش طرفداران زیادی را مجذوب خود کرد. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

سایر مشخصات بازی: Beacon یک روگولیت علمی تخیلی است. شما مسئول مبارزه با راه خود از طریق یک جهان بیگانه به طور تصادفی تولید شده هستید. در جستجو بی پایان برای چراغ اضطراری، کشتی خود را به دام می اندازید. تنها امید خود را به سیگنال برای نجات پس از فرود سقوط. در جستجوی شما نه تنها سلاح و مواردی را پیدا خواهید کرد که به شما کمک کند بلکه با استفاده درست از آنها ی توانید پیروز شوید. شما همچنین DNA را از دشمنان که شما شکست می خورید جمع آوری می کنید. هنگامی که دشمنان شما به طور ناگهانی می میرند، به شما فرصتی داده می شود تا DNA را که به ژنوم خود جمع آوری کرده اید، استفاده کنید و آمار خود را تغییر دهید و جهش های فیزیکی را در خ.د ایجاد کنید. هدف Beacon این است که ترکیب سریع و ناخوشایند با اکتشافات محیطی، دادن بازیکن به یک دنیای زیبا برای رهایی از مأموریت خود برای پیدا کردن راه نجات بیابید.

Beacon.center

مشخصات بازی Beacon:

نام بازی :  Beacon

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Monothetic LLC

منتشر کننده : Monothetic LLC

سبک بازی : اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Beacon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *