دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Desire Path v1.0 برای اندروید و iOS + مود

Desire Path بازی زیبا و هیجان انگیز Desire Path در سبک بازی های آرکید می باشد که در عین سادگی بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. این بازی چالش برانگیز برای افرادی است که به دنبال بازی های خاص و مفید هستند و از اینکه خود را به چالش بکشند لذت می برند، بسیار مفید است. بنابراین برای رقابت وارد عمل شوید. بازی Desire Path کوتاه ترین و یا راحت ترین مسیر را برای مکعب در حال حرکت می خواهد که از مبدا به مقصد برسد و این کار را شما باید با دقت و تمرکز زیاد به انجام برسانید. و اما مقصد کجاست؟ در این بازی شما مقصد مشخصی ندارید و باید تا بی نهایت و جایی که در توان دارید پیش بروید و پیش بروید…

سایر مشخصات : مکعب خود را تا می توانید پیش ببرید. فقط توجه داشته باشید که آن را در مسیر نگه دارید و از تله ها و موانع دیوانه کننده مانند میخ ها، لیزرها و بسیاری دیگر در طول مسیر اجتناب کنید و مراقب باشید تا بتوانید مسیر بیشتر و رکورد بیشتری از خود برجای بگذارید. شما می توانید برای هدایت مکعب از دو طرف صفحه نمایش استفاده کنید و از سقوط خود جلوگیری کنید. این بازی برای علاقه مندان به بازی های کم حجم و دوست داشتنی و زیبا که بسیار اعتیادآور هم می باشد گزینه مناسبی است. بازی Desire Path کاری از استودیوی Nanovation می باشد که نظر بسیاری را به خود و زیبایی های بی نظیرش جلب کرده است.

دانلود بازی Desire Path

ویژگی های بازی Desire Path :

دارای 30 کاراکتر که شما باید آنها را باز و فعال کنید

تاثیرات آب و هوایی مختلف

دارای موسیقی متن زیبا و حماسی

دارای گرافیک حداقلی زیبا و جذاب

تنها با ضربه به چپ و راست صفحه نمایش خود هدایت کنید!

Desire Path

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *