دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Deus Ex GO 2.1.87803 برای اندروید و iOS + مود

در این پست قصد داریم یا یکی از بهترین بازی های سبک Turn-Based را از یکی از معروفترین بازی سازان جهانی به شما معرفی کنیم. بازی Deus Ex GO یکی از جدیدترین ساخته های شرکت بازی سازی SQUARE ENIX Ltd است که تمرکز خود را روی تولید بازی های Turn-Based قرار داده است و تاکنون نیز بازی های بسیار موفق HITMAN GO و LARA CROFT GO را روانه بازار کرده است. سبک و سیاق این بازی بدون شک با تمام بازی های ارائه شده در این سبک متفاوت است و داستان آن نیز بسیار رازآلود و روایتگر وقایع آینده است. داستان این بازی پر از است کارهای مختلفی نظیر سرقت و دزدی همراه با ظرافت، جاسوسی و … که در آن شما باید شخصیت بسیار معروف این بازی یعنی Adam Jensen را در تمامی مراحل راهنمایی کنید تا خط سیر داستان بازی را پشت سر بگذارید. این بازی از بازی های سبک معمایی است که شما باید با استفاده از ابتکار خود به جنگ گاردها و نگهبان های مختلف بروید و سعی کنید با استفاده از هوش خود به پیشبرد اهداف این بازی کمک کنید. این بازی در گوگل پلی دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است و تاکنون بیش از 500 هزار کاربر اندرویدی این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده اند.

سایر توضیحات: در بازی Deus Ex GO باید اهداف مختلف و کارهای زیادی را انجام بدهید. جاسوسی کنید، هک کنید، با احتیاط جلو بروید و به Adam Jensen مامور ویژه کمک کنید تا او را از میان بی شمار دشمن مختلف به سمت جلو راهنمایی کنید و پیش ببرید. در این میان نیز می توانید قابلیت های مختلف این مامور ویژه را به روز کنید و بهبود ببخشید تا بتوانید پازهای مختلف جدیدترین سری بازی های “GO” را پشت سر بگذارید. بازی Deus Ex GO برای پلتفرم های موبایل نظیر اندروید و iOS عرضه شده است که نسخه ی iOS آن پولی است و علاوه بر اینها شما می توانید نسخه کرک شده این بازی را برای iOS با پسوند ipa. به رایگان دانلود کنید.

دانلود deus Ex GO جدید

ویژگی های اصلی بازی:

یک بازی پازل در سبک Strategy Turn Based

گیم پلی بسیار زیبا همراه با پازل های بسیار چالش برانگیز

انواع مختلف پازل در زمانها و ویژگی های مختلف

داستان بسیار زیبا در مورد وقایع آینده در قالب یک خط سیر بدون نقص

ویژگی های منحصر به فرد بازی نظیر هک، ناپدید شدن و …

قابلیت ساخت پازل ها و مراحل جدید همراه با قابلیت به اشتراک گذاری آنها

قابلیت نمایش پازل های مختلف بر اساس سلایق و نحوه ی حل مسائل توسط شما

گرافیک بسیار زیبا و پر از جزئیات مختلف

صداگذاری بسیار جالب بر اساس داستان بازی و موقعیت های مختلف

و …

Deus Ex GO

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *