دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی بازی DOOM VFR برای PS4

توسعه یافته توسط id Software ، کمپانی پیشگام در ژانر اول شخص شوتر و واقعیت مجازی مدرن . DOOM VFR گیم پلی سریع و گام به گام را برای عاشقان سری بازی های DOOM اینبار با کمی تغییر اما جذابتر از قبل و به صورت واقعیت مجازی به ارمغان آورده است . خود را در UAC در مریخ و مرکز جهنم تصور کنید ، قرار است تمامی مهارت های شما در هنگام مبارزه مورد ارزیابی قرار گیرد و معماهای پیشرو ، شما را با چالش هایی روبرو سازد . در این بازی شما در قالب شخصیت یک بازمانده سایبرنتیک به ایفای نقش می پردازید ، کسی که توسط UAC برای مبارزه با تهاجم دشمنان ، حفظ نظم و جلوگیری از شکست فاجعه بار در مریخ فعال شده است . هنگامی که با دنیای بی نظیر DOOM از دیدگاه کاملا جدیدی آشنا شدید و با دشمنان شیطانی مبارزه کردید ، خود را در باتلاقی از دشمنان شیطانی خواهید یافت .

سایر توضیحات : DOOM VFR یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی id Software طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Bethesda برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . داستان از جایی آغاز می شود که روزی گروهی از دشمنان به مرکز تحقیقاتی UAC در مریخ هجوم آورده و تمامی موجودات زنده را از بین میبرند اما یک نفر هنوز زنده مانده است و آن یک نفر شما هستید . بر اساس پروتکل های احتمالی عملیاتی محرمانه UAC ، آگاهی شما به یک ماتریس مغزی مصنوعی منتقل می شود . هدف مورد نظر شما ، بازگرداندن ثبات عملیاتی و استفاده از هر وسیله ای برای متوقف کردن یورش شیاطین . تجربه DOOM با حال و هوای جدید همراه با سبک مبارزه و سلاح های نمادین و شیاطین جدید از یک چشم انداز کاملا دگرگون شده ، به تصویر کشیده شده است . به طور فیزیکی با جهان DOOM ارتباط برقرار کنید زیرا تنها راه زنده ماندن تعامل با محیط و کسب تجربه و جمع آوری اقلام مورد نیاز است . کاوش مناطق جدید تحقیقاتی جدید UAC در مریخ و کشف توانایی های منحصر به فرد عامل امنیتی سایبرنتیک یکی از مهمترین ویژگی های بازی بشمار می آید .

مشخصات بازی DOOM VFR :

نام بازی : DOOM VFR

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : id Software

منتشر کننده : Bethesda

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : –

رده بندی سنی : +18

لینک مرتبط : PlayStation

DOOM VFR

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *