دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Draw Something v2.333.384 برای اندروید

در Draw Something نقاشی کنید! معروفترین بازی نقاشی جهان شما را به چالش نقاشی دعوت می کند. در این بازی شما بایستی نقاشی کلمه ای را که تعیین می شود کشیده و حریفتان آن  کلمه را حدس بزند. نگران نباشید، نیازی نیست که نقاش ماهری باشید یا شغلتان نقاشی باشد، حتی با ساده ترین نقاشی ها نیز می توانید از این بازی لذت ببرید. سعی کنید از حس شوخ طبعی و ذکاوت خود در نقاشی ها بهره ببرید تا جنبه سرگرمی بازی دوچندان شود. نقاشی های خود را با رنگ های زنده و جذاب آراسته کنید و هنر و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. زمانی که نوبت حدس شما می رسد، حریفتان نقاشی کشیده و شما باید با تمام دقت کلمه موردنظر را حدس بزنید. دوستان خود را به این بازی دعوت کنید و  با آن ها به رقابت بپردازید. همه ابزار لازم برای طراحی و نقاشی در این بازی در اختیار شماست و این هنر و خلاقیت شماست که به این بازی روح می بخشد. پس در این بازی به تمرین پرداخته و مهارت خود را در زمینه نقاشی افزایش دهید و با حریفان خود در سراسر جهان به رقابت بپردازید.

سایر توضیحات: Draw Something از سری بازی های شرکت Zynga Game Network می باشد که طرفداران زیادی را در سراسر جهان داشته و بیش از 5 میلیون بار دانلود و نصب شده است. شرکت Zynga از پیشگامان بازی های آنلاین و چندنفره بوده و بازی های بسیاری در این زمینه تولید کرده است. این بازی معروف ترین بازی نقاشی و حدس کلمه است و می توانید دوستان خود را از فیسبوک یا توئیتر به این رقابت دعوت کنید.  در این بازی شما با کشیدن نقاشی یک کلمه بخصوص و یا حدس کلمه ای که حریفتان نقاشی آن را کشیده است، به رقابت می پردازید.

Draw Something

ویژگی های بازی Draw Something:

 – قابلیت تعویض کلمات سخت با منفجر کردن بمب هایی که در حین بازی بدست آورده اید.

 – قابلیت بازی چندنفره

 – وجود چالش های هفته ای

 – وجود کلمات مختلف در زمینه های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، ورزشی، موسیقی و …

Draw Something

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *