دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Drive on Moscow – PC

در بازی Drive on Moscow شما در یکی از حسسا ترین مناطق جنگ جهانی دوم هستید که مسائل مختلف در این منطقه همراه با جنگ های متعدد می تواند روند جنگ را به طرز چشمگیری تغییر دهد. در این بازی شما می توانید در دو جناح به بازی بپردازید. هم می توانید در نقش نیروهای شوروی سابق باشید و یا در سمت مقابل آنها باید با آنها بجنگید. به عنوان یک فرمانده شما باید در این جنگ تمام توان خود را به کار گیرید تا سربازانتان را به سلامت از این مهلکه عبور دهید. البته همیشه همه چیز بر وفق مراد نیست و شاید درگیر مسائل جوی شوید و آب و هوا روند کار شما را مختلف کند.

سایر توضیحات: بازی Drive on Moscow یک بازی استراتژیک جدید از سازندگان بازی Battle of the Bulge به نام  Shenandoah Studio است که در آن شما در یک نبرد تاریخی باید تغییرات جنگ را کنترل کنید. این بازی توسط شرکت Slitherine Ltd به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Drive on Moscow center

مشخصات بازی Drive on Moscow :

نام بازی : Drive on Moscow پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 شرکت سازنده : Shenandoah Studio منتشر کننده : Slitherine Ltd سبک بازی : استراتژیک نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Drive on Moscow

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *