دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dungeons 3 Evil of the Caribbean – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Dungeons 3 Evil of the Caribbean بعد از انتشار نسخه های پیشین بازی مهیج و استراتژیک Dungeons 3، اینبار نسخه Dungeons 3 Evil of the Caribbean برای علاقه مندان به این بازی جذاب در اوایل سال 2018 میلادی منتشر شد. داستان بازی از این قرار است که بعد از ماجراجویی های بسیار مهیج و پر حادثه، Thalya به خود کمی استراحت داده و در حال آماده سازی خود برای آینده می باشد، اما بعد از مدتی Evil او را به ماموریتی دریایی فرا می خواند، جایی که باید با دزدان دریایی در محلی به نام Turtoga روبرو شود. در مسیر پیاده روی خود با موجودات دریایی بزرگ و غول پیکر و عجیب و غریبی مواجه می شود که هر کدام به خودی خود دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

سایر توضیحات : بازی جذاب Dungeons 3 Evil of the Caribbean با گیم پلی جذاب و گرافیک فانتزی اش یقینا گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک بازی هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژیک و شبیه سازی هستند، می باشد. صداگذاری عالی در این بازی هیجان آن را برای کاربران دو چندان می کند. در طول بازی از هیولاهای دریایی که برای بلعیدن شما به عنوان یک غذای خوشمزه لحظه شماری می کنند، غافل نشوید. بازی Dungeons 3 Evil of the Caribbean که توسط کمپانی Realmforge Studios ساخته شده از طریق کمپانی Kalypso Media Digital در ماه های ابتدایی سال 2018 میلادی منتشر شده است و هم اکنون با لینک مستقیم دانلود در سایت دانلود فارسی، قابل دانلود می باشد.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Dungeons.3.Evil.of.the.Caribbean.center

مشخصات بازی Dungeons 3 Evil of the Caribbean : نام بازی : Dungeons 3 Evil of the Caribbean پلتفرم : PC زبان : انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و روسی سال انتشار : 2018 شرکت سازنده : Realmforge Studios منتشر کننده : Kalypso Media Digital سبک بازی : استراتژیک و شبیه سازی امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Dungeons 3 Evil of the Caribbean

به روز رسانی :

1397/01/09 آپدیت v1.4.4 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *