دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Endless Space 2 Untold Tales – PC نسخه CODEX

اگرچه این فضای بی کران را یک قدرت برتر و بزرگتر بتواند اداره کند و سرنوشت آن را به دست بگیرید اما همچنان اینجا از اقلیت ها و قومیت ها و نژاد های کوچکتر تشکیل شده است که هر کدام پیشینه و قهرمانان خود را دارند! در بازی Endless Space 2 Untold Tales شما باید به کنکاش بپردازید. کاوشی که شما را به قعر داستان های مختلف فرو خواهد برد و می تواند اسرار بسیار زیادی را برای شما برملا سازد. در این بازی شما با 21 داستان کوتاه تر روبرو خواهید بود که هر کدام می توانند به شما کمک کنند تا به مردم خود بیشتر و بیشتر نزدیک شوید و بتوانید در آنها در گذران زندگی کمک کنید.

سایر توضیحات: بازی Endless Space 2 Untold Tales قصد دارد تا شما را با ویژگی ها و اسرار جدید این کهکشان بیشتر آشنا کند. در این بازی شما با 4 قهرمان جدید آشنا می شوید که هر کدام مسیر خود را دارند. بازی Endless Space 2 Untold Tales در ادامه داستان پیشین خود است و هدف آن نیز آشنا کردن شما با این توده فضای خالی اما پر است! بازی Endless Space 2 Untold Tales توسط شرکت AMPLITUDE Studios تولید و توسط شرکت معروف SEGA به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Endless Space 2 Untold Tales cover

مشخصات بازی Endless Space 2 Untold Tales :

نام بازی : Endless Space 2 Untold Tales پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 شرکت سازنده : AMPLITUDE Studios منتشر کننده : SEGA سبک بازی : استراتژیک نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Endless Space 2 Untold Tales

به روز رسانی :

1397/01/10 آپدیت v1.2.23 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *