دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید و آیفون اترنیوم Eternium v1.5.35

Eternium

در دنیایی پر از اسکلت ها و شیاطین تمام دشمنان را با هک و سلش از پای در آورید و با جمع آوری سلاح های جدید در این بازی سریع گام RPG مهارت های خود را برای داشتن قدرتی بالا بهبود بخشید . از قدرت های بی نظیری برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید و یا با تریکب آن ها قدرت های جدید را طراحی کنید تا با تاکتیک های مختلف خود مبارزات را میدان جنگ کنترل کنید . مبارزات سرسخت و مختلفی در طول مسیر بازی در انتظار شما خواهد بود . شما و همراهان تان برای جلوگیری از طرح آخرالزمانی Ragadam تمام تلاش خود را بکنید تا قبل از تسلط این قدرت شیطانی به کل جهان او را از بین ببرید . اگر از دوست داران بازی های مبارزه ای هستید توصیه می کنیم این بازی بی نظیر را از دست ندهید . این بازی برای استفاده در تبلت ها بهینه شده است پس می توانید با دستگاه هوشمند صفحه بزگ خود وارد ماجرا شوید . در نظر داشته باشید که برای اجرای این بازی به حداقل 512 مگابایت حافظه رم نیاز دارید تا به طور صاف و بدون هیچ مشکلی بازی را اجرا کنید . Eternium قابل اجرا به صورت آفلاین می باشد .

ویژگی های بازی Eternium :

– مبارزه در جنگ های واقعی در برابر انبوه از دشمنان مانند اسکلت ها ، روبات ها ، جانوران ، شیاطین ، بیگانگان ، اژدها ها و بسیاری دیگر

– باز کردن و ارتقای زره ها ، سلاح ها و همراهان مینیون

– افزایش قدرت های شخصیت و پیشرفت در طول داستان و انجام جادو های دیدنی و جذاب برای شکست انبوهی از هیولا ها

– امکان ارتقاء توانایی های Warrior & Bounty Hunter و revamps در نسخه جدید

– رفع شدن اشکال مختلف نسخه های قبلی

نام: Eternium
حجم فایل: 103 مگابایت
شرکت سازنده: Making Fun, Inc
ورژن: v1.5.35
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید و اس او اس
سبک بازی: نقش افرینی - اکشن
مناسب برای گروه سنی: 12 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.0 و ای او اس 7.0 به بالا

به روز رسانی :

1399/12/27 نسخه v1.5.35 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *